۲۹ آذر بانک تجارت ۳۴ ساله می شود+پیام مدیرعامل

مدیرعامل بانک تجارت در پیامی به مناسبت سی و چهارمین سالگرد تاسیس این بانک، بر ادامه تلاش بی وقفه کارکنان بانک تجارت برای جلب رضایت بیش از پیش ذینفعان این بانک تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مدیرعامل بانک تجارت در پیامی به مناسبت سی و چهارمین سالگرد تاسیس این بانک، بر ادامه تلاش بی وقفه کارکنان بانک تجارت برای جلب رضایت بیش از پیش ذینفعان این بانک تاکید کرد.

متن پیام به این شرح است :

مشتریان ارجمند بانک تجارت ؛ سپرده گذاران و سهامداران

29 آذرماه برای کارکنان بانک تجارت تنها یادآور سالروز تاسیس بانک نیست ، 29 آذر یادآور تمام پیروزی ها ، دشواری ها و فراز و فرودهایی است که همه کارکنان و مشتریان دیروز و امروز بانک در تجربه آن با یکدیگر همراه و هم نفس بوده اند.

بی گمان در تحقق دستاوردهای سترگی که بانک تجارت طی سالهای حضور تاثیرگذار خود در عرصه های مختلف اقتصاد کشور به دست آورده ، از مشارکت در ایجاد و بهره برداری از صدها طرح بزرگ زیربنایی و تولیدی در اقتصاد ملی گرفته تا اعطای صدها هزار میلیارد ریال تسهیلات به کارآفرینان بخش خصوصی ، مشتریان نقشی تاثیرگذار و بی بدیل داشته اند ، چه آنکه بدون اعتماد و همراهی شما کسب هیچ ثمره واقعی امکانپذیر نبوده و نیست.

می خواهیم همچون گذشته سربازانی شایسته در مسیر پیشرفت و توسعه کشور بوده و یاوری استوار برای کارآفرینان ایرانی باشیم . برای تحقق این مهم همچنان به همراهی  شما سپرده گذاران و سهامداران ارجمند بانک نیازمندیم و امید آن داریم همواره اعتمادی را که شما در اختیار خدمتگزاران خود در بانک تجارت قرار داده اید به بهترین شکل پاس داریم .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  ⁄  7  =