محکومیت ۱۷۸ میلیونی نانوایی‌های متخلف

از زمان افزایش نرخ نان، نانوایی های متخلف همدان به پرداخت بیش از 178 میلیون ریال جریمه توسط تعزیرات حکومتی استان همدان محکوم شده اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،علیرضا حسن پور گفت: از زمان افزایش نرخ نان، نانوایی های متخلف همدان به پرداخت بیش از 178 میلیون ریال جریمه توسط تعزیرات حکومتی استان همدان محکوم شده اند.

وی اظهار کرد: گشت های ویژه شعب تعزیرات حکومتی از زمان افزایش نرخ نان در راستای رفاه حال شهروندان و جلوگیری از سو استفاده های احتمالی، برای بازرسی در این راستا اقدامات مربوطه را انجام دادند.

وی افزود: طرح نظارت بر نانوایی ها با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه مربوطه از 10 آذرماه سال جاری شروع شده و همچنان ادامه دارد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان اظهار کرد: در این راستا تاکنون 180 فقره پرونده تشکیل و متهمان به پرداخت بیش از 178 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده اند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اختصاص یکی از شعب در سطح شهرستان های استان به این امر و رسیدگی فوری به شکایات مردمی عنواتن کرد: مردم شکایات کتبی خود را حضوری به شعب ارائه کرده و یا از طریق شماره های 32524484 در مرکز استان، 124(بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت) و شماره پیامک 30009651 موارد مورد نظر را اعلام کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  4  =