پیام دکتر واعظی به مناسبت آغاز نوزدهمین سال فعالیت پست بانک ایران

پست بانک در برخی کشورهای پیشرفته بزرگترین و مهمترین بانک آنهاست. برنامه‌ریزی جهت تحقق خرده بانکداری و توسعه خدمات بانکی در روستاها با کیفیت مناسب در دستور کار پست بانک ایران قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی پیامی سالروز تأسیس و آغاز نوزدهمین سال فعالیت پست بانک ایران را گرامی داشت.

متن پیام وی به این شرح است:
"خدمت‌رسانی به مناطق محروم و استفاده از منابع خرد روستائیان یکی از اهداف اصلی تأسیس پست‌بانک‌ایران است. این بانک دربسیاری از کشورها نیز موفقیت خوبی داشته و حتی در برخی کشورهای پیشرفته بزرگترین و مهمترین بانک آنهاست. برنامه‌ریزی جهت تحقق خرده بانکداری و توسعه خدمات بانکی در روستاها با کیفیت مناسب در دستور کار پست بانک ایران قرار دارد.
پست بانک ایران با تکیه بر ماهیت ذاتی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده به سهم خود در ایجاد شبکه وسیع ارتباطی در جای جای میهن پهناور اسلامی در عرصه بانکداری الکترونیک و خدمتگزاری به ملت شریف ایران بویژه روستائیان و هموطنان در نقاط دوردست و محروم پیشگام بوده و همواره در توسعه عدالت اجتماعی در شهرها و روستاها نقش مؤثری ایفا می‌نماید که این خود از برترین ویژگی‌های این بانک مردمی است.
همراهی پست بانک ایران با شبکه وسیع پست کشور می‌تواند از هزینه‌های حضور بانکی در مناطق دورافتاده کم‌ نموده که خود یک فرصت مناسب برای پست بانک ایران در مقایسه با سایر بانک‌هاست.
فرارسیدن اول دی‌ماه سالروز تأسیس و آغاز نوزدهمین سال فعالیت پست بانک ایران را گرامی داشته به تمامی همکاران این بانک تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه الطاف حضرت حق تعالی همواره گام‌های مؤثری در استمرار روند خدمت‌رسانی به ملت ایران به ویژه روستائیان و مناطق محروم بردارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  5  =