استفاده از حلقه نامزدی ممنوع!

دیده‌بان حقوق بشر سوریه که مقر آن در لندن قرار دارد، به نقل از منابع آگاه اعلام کرد: گروه داعش اخیرا بخشنامه‌ای برای تمامی آرایشگران شهر المیادین واقع در استان دیرالزور سوریه صادر و در آن بر لزوم پایبندی آنها به ممنوعیت تراشیدن ریش تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا: گروه تروریستی داعش در اقدامی عجیب، تراشیدن ریش و نیز استفاده از حلقه‌های نامزدی را ممنوع اعلام و متخلفان را به حبس تهدید کرد.

پایگاه خبری ایلاف گزارش داد؛ دیده‌بان حقوق بشر سوریه که مقر آن در لندن قرار دارد، به نقل از منابع آگاه اعلام کرد: گروه داعش اخیرا بخشنامه‌ای برای تمامی آرایشگران شهر المیادین واقع در استان دیرالزور سوریه صادر و در آن بر لزوم پایبندی آنها به ممنوعیت تراشیدن ریش تاکید کرد.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه همچنین اعلام کرد که داعش تهدید کرده آرایشگاه‌هایی را که با این قانون مخالفت کنند پلمپ و فرد خاطی را حبس خواهد کرد.

علاوه بر این گروه تروریستی داعش استفاده از حلقه نامزدی را هم ممنوع کرده و آن را «شرک اصغر» می‌نامد.

داعش اعلام کرد: این رسم از مسیحیان به ما رسیده و در اسلام چیزی درباره آن گفته نشده است و ما با در دست کردن حلقه شبیه مسیحیان می‌شویم و اینکه نامزدها و افراد متاهل معتقدند استفاده از حلقه، باعث می‌شود که آنها هرگز در زندگی از هم جدا نشوند، ادعایی بی‌اساس درباره آگاهی از غیب است.

این گروه همچنین تهدید کرده حلقه افراد در صورت مشاهده مصادره خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  48  =  51