یارانه نقدی چه کسانی ۲ برابر می شود؟

عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از پیشنهاد جمعی از نمایندگان برای افزایش یارانه قشرهای آسیب‌پذیر در بودجه سال 1394 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از پیشنهاد جمعی از نمایندگان برای افزایش یارانه قشرهای آسیب‌پذیر در بودجه سال 1394 خبر داد.

وی بر لزوم حذف یارانه ثروتمندان تأکید کرد و گفت‌: ما بر حذف یارانه ثروتمندان تأکید داریم اما حال که دولت یارانه این بخش را حذف نکرده و به آسیب‌پذیران اختصاص نمی‌دهد پیشنهاد دادیم که یارانه اقشار آسیب‌پذیر 2 برابر شود.

یوسفیان‌ملا با طرح این پرسش که آیا محرومین می‌توانند با یارانه 45 هزار تومانی آب، برق و حتی بنزین خود را پرداخت کنند، تصریح کرد: این مبلغ فقط پول یک باک بنزین است، بهمین دلیل باید فکری برای آن کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این پیشنهاد افزایش یارانه کارگران، کشاورزان، فرهنگیان و در کل تمامی کسانی که کمتر از یک و میلیون تومان حقوق در ماه دریافت می‌کنند مطرح شده،‌ خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده تا دولت با انجام اقدامات کارشناسی بتواند وضعیت حقوقی را در کل کشور سنجیده و به میزان وضعیت هر منطقه یارانه را افزایش دهد اما در حالت کلی افزایش 2 برابری یارانه پیشنهاد شده است.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. مامانی می گوید

    من جهار سال است متقاضی مسکن مهر هستم مسکن نمی دهند و فقط پول می خواهند اگر مسکن دادند ومن از نوع مسکن راضی شدم یارانه راحتما حتما انصراف خواهم داد.

ارسال یک پاسخ

  +  6  =  12