نتایج اولیه رقابت سرویس اپل پی با دیگر سرویس های پرداخت

گروه تحقیقاتی ITG گزارش داد

آمار و ارقام نشان می دهد کاربران آیفون یک درصد کاربران پرداخت های دیجیتالی بوده اند که در ماه نوامبر مبالغی را با اپل پی پرداخت کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از شاپرک به گفته گروه تحقیقاتی ITG، اپل پی می تواند فضای پرداخت موبایلی را به طور قابل توجهی تغییر دهد. آمار و ارقام نشان می دهد کاربران آیفون یک درصد کاربران پرداخت های دیجیتالی بوده اند که در ماه نوامبر مبالغی را با اپل پی پرداخت کرده اند. گزارش پرداخت های موبایلی منتشر شده از سوی ITG که داده های آن برگرفته از درگاه های اختصاصی ارایه شده توسط این موسسه می باشد؛ نشان می دهد که کاربران اپل پی در حدود 4/1 مرتبه در هفته از این سرویس استفاده می کنند و نرخ استفاده دوباره در حدود 66 درصد برای تراکنش های بعدی در همان بخش تجاری است.

این ادعای ITG در مقایسه با کیف پول الکترونیکی گوگل والت، که در سال 2011 راه اندازی شد، فقط 4 درصد از وجوه پرداخت شده به روش موبایلی در همان ماه را به خود اختصاص داد؛ برگ برنده ای برای اپل پی است؛ به علاوه این گزارش به این موضوع نیز توجه کرده که در حال حاضر این سرویس فقط در دسترس مشتریان اپل بوده و آن هم نیازمند داشتن آخرین سخت افزار اپل می باشد و همچنین اپل پی در حال حاضر توسط بخش های تجاری نسبتا محدودی پشتیبانی می شود.

به گزارش استیو وینشتین، تحلیل گر موسسه ITG، ممکن است اپل پی با تهدیدی مشابه غلبه پی پال در زمینه پرداخت های موبایلی رو به رو گردد اما با استناد به موانع زیرساخت قابل توجه پی پال مانند مشکلات موجود با پیمانکاران پرداخت و نبود قابلیت های بیومتریک احراز هویت، بسیار مشکل است که پی پال بتواند با اپل که استفاده از سرویس پرداخت الکترونیکی آسان و ایمن را ارائه کرده رقابت کند.

مشتریان جدید پی پال، که تنها 20 درصد آنان از سرویس پی پال در چند روز اول از نوامبر استفاده کردند در مقایسه با مشتریان جدید اپل که 60 درصد آنان از اپل پی در همان بازه زمانی استفاده کرده اند؛ نشان می دهد که مشتریان اپل دارای تعاملی قویتری با برندی هستند که انتخاب کرده اند.

در ابتدای این هفته، اپل ادعا کرد به استناد آمار بانک ها، 90 درصد از حجم خرید اعتباری در ایالات متحده با ثبت نام در اپل پی همراه بوده و این حرکت با همراهی فروشگاه های بیشتر در حال توسعه است.

 

منبع : http://finextra.com/news/fullstory.aspx?newsitemid=26839&topic=payments

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

35  −    =  27