وقتی که رونی، فالکائو را به گل‌زنی ترغیب کند

رادهال فالکائو بازیکن کلمبیایی باشگاه منچستریونایتد که فصل پیش به صورت قرضی به شیاطین سرخ پیوست، پس از ماه‌ها از کمند مصدومیت‌ رها شد، اما وی در بازگشتش از مصدومیتی که مانع حضور وی حتی در جام جهانی شد، نتوانست توفیقات حضورش در موناکو و گل‌زنی‌های متعددش را با شیاطین سرخ هم تجربه کند و در مدت حضورش با این تیم تنها توانست به دو گل دست یابد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،رادهال فالکائو بازیکن کلمبیایی باشگاه منچستریونایتد که فصل پیش به صورت قرضی به شیاطین سرخ پیوست، پس از ماه‌ها از کمند مصدومیت‌ رها شد، اما وی در بازگشتش از مصدومیتی که مانع حضور وی حتی در جام جهانی شد، نتوانست توفیقات حضورش در موناکو و گل‌زنی‌های متعددش را با شیاطین سرخ هم تجربه کند و در مدت حضورش با این تیم تنها توانست به دو گل دست یابد.

اما وی به تازگی در بازی برابر استون ویلا که در نهایت به تساوی یک بر یک انجامید توانست تنها گل تیمش را به ثمر برساند. در این میان کاپیتان انگلیسی باشگاه بر این باور است که وی می‌تواند موفقیت‌ةای قبلش را با یونایتد هم تجربه کند و به خوبی بدرخشد.

این واقعاً فوق‌العاده است که فالکائو بتواند گل به ثمر رساند، او یک "هد" یا ضربه سر خوب در دیدار با استون ویلا به ثمر رساند.

من از این جهت بسیار خوشحالم، امیدوارم او بتواند این روند گل زنی‌اش را ادامه دهد و هر روز شاهد گل‌زنی‌های بیشتر او در مسابقات آتی باشیم.

گفتنی است، باشگاه منجستریونایتد هم اکنون در تعقیب تیم‌های صدرنشین لیگ پریمر؟ دو سوم به لیگ جزیره است و پس از تیم‌های  چلسی و منچسترسیتی در جایگاه سوم این جدول قرار دارد و توانسته رکورد 8 بازی بدون شکست را تاکنون تجربه کند، این تیم در بازی آتی خود به مصاف باشگاه نیوکاسل می‌رود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  35  =  44