آسیا، پیشرو در بازار تجارت الکترونیک جهان

انتظار می رود آسیا در زمینه تجارت الکترونیک از آمریکای شمالی بهتر عمل کند و تا پایان سال 2014 بزرگترین جامعه تجارت الکترونیک در سراسر جهان باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،انتظار می رود آسیا در زمینه تجارت الکترونیک از آمریکای شمالی بهتر عمل کند و تا پایان سال 2014 بزرگترین جامعه تجارت الکترونیک در سراسر جهان باشد.

با توجه به گزارشی که از سوی بخش تحلیل مخاطرات بازار مجله اکونومیست، اکونومیست اینتلیجنس یونیت (EIU)، منتشر شد؛ این انتظار وجود دارد که میزان فروش در فروشگاه های آسیا با متوسط 6/4 درصد و معادل با حجم خرید 6/7 میلیارد دلار آمریکا در مقایسه با 5/2 درصد در آمریکای شمالی و 8/0 درصد در اروپا در سال 2015 شاهد افزایش رشد فروش بیشتری باشد. همچنین این گزارش نشان می دهد که تقاضای زیادی برای کسب و کار تجارت الکترونیکی در چین و هندوستان وجود دارد که بیش از 2 میلیارد شهروند در آن محاسبه شده اند. تقریبا نیمی از زنان به شدت موافق کسب و کارهای الکترونیکی بودند و یا فروشگاه های آنلاین را به فروشگاه های فیزیکی ترجیح می دهند.

گزارش EIU مبتنی بر یک نظرسنجی از 5500 زن از شهرهای داخل سرزمین اصلی کشور چین، هنگ کنگ، تایوان و ماکائو و همچنین کشورهایی مانند هندوستان، ژاپن، سنگاپور و کره جنوبی صورت گرفته است.

همچنین این گزارش به اطلاعات و آمار و شرایط و قوانین تجارت الکترونیکی در کشورهای مورد تحقیق، روش های ترجیح داده شده پرداخت وجه توسط مردم، ریسک، تقلب و سوء استفاده، به تفکیک بازارهای رشد یافته و در حال رشد توجه داشته است.

 منبع : http://www.thepaypers.com/ecommerce/who-is-the-upcoming-ecommerce-market-leader-of-the-world-asia/757851-25

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  −    =  33