مدیرعامل بانک اقتصادنوین جایزه مدیریت مالی در حوزه بانکداری دریافت کرد

همزمان با بزرگداشت شصتمین سالگرد تاسیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

همزمان با بزرگداشت شصتمین سالگرد تاسیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران از حسن معتمدی مدیرعامل بانک اقتصادنوین به عنوان مدیر مالی برتر در حوزه بانکداری قدردانی شد.به گزارش

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک اقتصادنوین در این مراسم که با حضور جمعی از استادان برجسته مدیریت دانشگاه تهران و اعضای هیئت مدیره و پژوهشگران و دانشجویان این دانشکده برگزار شد، مدیرعامل بانک اقتصادنوین جایزه مدیریت برتر در حوزه بانکداری را کسب کرد.
در این مراسم دکتر طهمورث حسنقلی‌پور، رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، ضمن خوشامدگویی به ارائه‌ی گزارش فعالیت دانشکده پرداخت و گفت: توسعه علم مدیریت در تمامی امور اجرایی و برنامه‌ریزی در کشور یکی از نیازها و الزامات روز است. علم مدیریت می‌تواند به حل بحران‌ها و رفع نیازهای سازمانی و ارگانی بپردازد و به عنوان مهم‌ترین بازوی کمکی در اختیار مجریان و قوه اجرایی کشور قلمداد گردد.

در ادامه این مراسم پروفسور علی اکبر فرهنگی، استاد برجسته رشته مدیریت ایران نیز سخرانی کرد.

همچنین در این مراسم از تمبر شصتمین سال تاسیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران رونمایی شد، ضمن اینکه از چهره‌های ماندگار مدیریت و پژوهشگران برتر دانشکده نیز قدردانی شد که در این راستا از مدیرعامل بانک اقتصادنوین نیز در بخش مدیریت مالی قدردانی شد.

لوح تقدیر و تندیس این بخش را علی اکبر حدادزادگان، معاون طرح و برنامه و سرمایه انسانی بانک اقتصادنوین به نیابت از مدیرعامل این بانک دریافت کرد.
حسن معتمدی به پاس خدمات شایسته در بخش مدیریت مالی در سالی که با نام اقتصادمقاومتی نامگذاری شده است، به عنوان مدیر شایسته در حوزه مدیریت مالی موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس ویژه مراسم شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1