آخرین وضعیت پرونده آسایشگاه پاکدشت

معاون امورتوان بخشی سازمان بهزیستی در ارتباط با بازداشت موسس آسایشگاه پدربزرگ پاکدشت، گفت: صاحب امتیاز، مدیر عامل و مسئول فنی آسایشگاه پدربزرگ پاکدشت روز اول پس حادثه ناشی از مسمومیت 32 نفر از معلولین ذهنی این آسایشگاه بازداشت و در حال حاضر نیز به قید وثیقه آزاد شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،یحیی سخنگویی، در گفت‌وگو با ایسنا،همچنین اظهار کرد: قرار بود تا هفتم دی گزارش آزمایشگاهی این مسمومیت توسط شبکه بهداشت محلی شهرستان پاکدشت اعلام شود اما تاکنون جوابی دریافت نشده و گزارش‌های پزشکی قانونی نیز تا 17 روز آینده اعلام خواهد شد.

وی همچنین در ارتباط با شایعاتی مبنی بر احتمال بروز حوادث مشابه در سایر آسایشگاه های مختلف تحت نظارت سازمان بهزیستی گفت :این مسئله صحت نداشته و در حال حاضر بیش از 100 هزار معلول که شامل 23 هزار معلول روانی مزمن، 20 هزار سالمند و بیش از 33 هزار عقب مانده ذهنی که دچار انواع مشکلات جسمی و ذهنی هستند، در مراکز روزانه و شبانه روزی سازمان بهزیستی حضور داشته و خانواده ها در آرامش هستند.

وی در پایان ضمن ابراز تاسف از این حادثه گفت:‌ سازمان بهزیستی متولی جامعه تحت پوشش خود بوده و ما خودمان را در این حادثه مسئول میدانیم و حتما در این خصوص برخورد قانونی لازم صورت می گیرد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

14  ⁄  2  =