شهادت ۳ تن از نیروهای سپاه در حمله اشرار

در پی حمله اشرار مسلح در منطقه مرزی جنوب شرق سه تن از نیروهای سپاه که برای کمک به مردم محروم و فراهم سازی امنیت در حال انجام مأموریت بودند به شهادت رسیدند.

خبرگزاری ایسنا: روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از شهادت 3 تن از نیروهای سپاه در حمله اشرار مسلح در جنوب شرق کشور خبر داد.

در پی حمله اشرار مسلح در منطقه مرزی جنوب شرق سه تن از نیروهای سپاه که برای کمک به مردم محروم و فراهم سازی امنیت در حال انجام مأموریت بودند به شهادت رسیدند.

بنابراین گزارش سرگرد پاسدار اکبر عبدالله نژاد و ستوان سوم پاسدار قدرت الله ماندنی و بسیجی موسی نصیری بیات از نیروهای لشکر 19 فجر استان فارس در این جنایت به شهادت رسیدند.


جزییات شهادت سه تن از نیروهای نظامی سپاه

خبرگزاری مهر: اشرار مسلح عصر روز گذشته با کمین در مسیر تردد خودروی نظامی سپاه در نقطه صفر مرزی سه نفر از پاسداران این مرز و بوم را به شهادت رساندند.

 تروریست های مسلح  عصر یکشنبه با کمین در مسیر تردد خودروی نیروهای سپاه و تیراندازی به سمت ماموران سه تن از نیروهای پاسدار به نام های سرگرد پاسدار اکبر عبدالله نژاد، ستوان سوم پاسدار قدرت الله ماندنی و بسیجی موسی نصیری بیات از نیروهای لشکر 19 فجر استان فارس را به شهادت رساندند.

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه روز دوشنبه با صدور اطلاعیه ای ضمن تایید این خبر اعلام کرد: در پی حمله اشرار مسلح در منطقه مرزی جنوب شرق سه نفر از نیروهای سپاه که برای کمک به مردم محروم و فراهم سازی امنیت در حال انجام مأموریت بودند به شهادت رسیدند.

در همین حال معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان در گفتگو با مهر بیان داشت: اشرار مسلح عصر روز گذشته با کمین در مسیر تردد خودروی نظامی سپاه در نقطه صفر مرزی سه نفر از پاسداران این مرز و بوم را که برای خدمت رسانی به مردم منطقه در حال خدمت بودند به درجه رفیع شهادت نائل کردند.

علی اصغر میرشکاری در این رابطه بیان داشت: این حادثه تروریستی در نقطه صفر مرزی میل 190 در مرز سروان با کشور پاکستان رخ داد و اشرار کوردل به کشور همسایه گریختند.

وی از بیان جزئیات بیشتر خودداری کرد و افزود: در حال حاضر با حضور نیروهای اطلاعاتی و امنیتی این حادثه تروریستی در دست بررسی است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

76  −    =  69