جادوگر سوژه استقلالی‌ها شد

تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 امروز در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی آغاز شد. در تمرین امروز تیم استقلال تمامی بازیکنان به جز مگویان حضور داشتند و محمد قاضی هم به دلیل فسخ قرارداد دیگر در کمپ مرحوم حجازی حاضر نشد. مگویان به دلیل مصدومیت جزئی در کلینیک استقلال حضور داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 امروز در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی آغاز شد. در تمرین امروز تیم استقلال تمامی بازیکنان به جز مگویان حضور داشتند و محمد قاضی هم به دلیل فسخ قرارداد دیگر در کمپ مرحوم حجازی حاضر نشد. مگویان به دلیل مصدومیت جزئی در کلینیک استقلال حضور داشت.

*قبل از شروع تمرین امیر قلعه‌نویی چند دقیقه با بازیکنان صحبت کرد. سرمربی تیم استقلال اعلام کرد که از چند روز دیگر تمرینات در جزیره کیش پرفشار خواهد شد.

*میلاد فخرالدینی در تمرین امروز حاضر شد و تنها به نرم‌دوی دور زمین پرداخت.

*وحید طالب لو که قراردادش را روز گذشته با استقلالی‌ها امضا کرده بود امروز بدون مشکل در کمپ زنده یاد حجازی حاضر شد.

*هواداران تیم استقلال که تعدادشان نزدیک به 30 نفر بود در خصوص محسن مسلمان صحبت می‌کردند. آنها همچنین نسبت به نرفتن کریمی به استرالیا هم واکنش داشتند و معتقد بودند کی‌روش نسبت به مربیان ایرانی ذهنیت دارد. اظهار نظر نظری جویباری نیز یکی از مباحث تماشاگران بود. آنها اعتقاد داشتند اگر مسلمان بیاید و صادقی از لیست خارج شود وجهه کاپیتان استقلال زیر سوال خواهد رفت.جدایی قاضی نیز یکی مباحثی بود که تماشاگران در موردش صحبت می‌کردند.

*در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر حیدری دویدند و سپس به بازی آقا وسط پرداختند. مربیان استقلال هم در آیتم فوتبال درون گروهی شرکت داشتند و پابه پای دیگر بازیکنان تمرین کردند.

*قرار است بازیکنان جدید استقلال مثل عنایتی، طالب‌لو، نوری بعد از پایان تمرین به همراه سرپرست تیم استقلال راهی هیات فوتبال شده تا قراردادشان را ثبت کنند.

تمرینات تیم استقلال فردا مجدداً در دو نوبت صبح و عصر پیگیری خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  2