جزییات حادثه ی گلپایگان

دو سارق مسلح دیشب(شب چهارشنبه ) راننده یک خودروی سواری پیکان را در شهرگلپایگان با اسلحه تهدید کرده و خودروی وی را به سرقت بردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایرنا دو سارق مسلح دیشب(شب چهارشنبه ) راننده یک خودروی سواری پیکان را در شهرگلپایگان با اسلحه تهدید کرده و خودروی وی را به سرقت بردند.

در جریان این سرقت که در منطقه 'مسجد حاجی ' شهر گلپایگان رخداد ،سارقان مورد تعقیب پلیس قرار گرفتند و صدای شلیک گلوله نیز شنیده شد اما طبق اخبار واصله در این ماجرا هیچ کس آسیب ندیده است .

بر اساس این گزارش، سارقان پس از مواجه شدن با اقدام سریع پلیس ، خودروی مسروقه را در مسیر گلپایگان به روستای سعید آباد واقع در شمال غرب این شهر رها کرده و متواری شدند.

منابع رسمی تاکنون گزارشی در خصوص این حادثه منتشر نکرده اند .

شهرستان گلپایگان طی هفته جاری شاهدحوادث بی سابقه ای بود ،شنبه شب گذشته درجریان درگیری بین پلیس این شهر و افراد مسلح سه مامور پلیس و دو شهروند توسط سارقان به شهادت رسید و 6 نفر دیگر مجروح شدند .

در این درگیری یکی از سارقان نیز به هلاکت رسید و دو تن دیگر متواری شدند . فرماندار شهرستان گلپایگان روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: جنازه این سارق مسلح شناسایی و مشخص شد وی ساکن اصفهان بوده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  ⁄  10  =