محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با توجه به افزایش سفرهای بین‌شهری در ایام پایانی هفته مقررات ویژه‌ای را به مرحله اجرا گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از فارس به نقل از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، با توجه به افزایش سفرهای بین‌شهری به منظور سهولت در تردد وسایل نقلیه، پلیس راه مقررات ویژه‌ای را در محورهای مواصلاتی کشور به شرح ذیل اجرا خواهد کرد:

1- تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر چهارشنبه 10 دی ماه تا ساعت 24 جمعه 12 دی ماه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محورهای تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

2- تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع است.

3- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 جمعه 12 دی ماه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 همان روز از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد (دزدبن) به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

4- تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

5- تردد کلیه کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسدشدنی از ساعت 6 الی 24 چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه 10، 11 و 12 دی از محور هزار ممنوع است.

6- تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فسیل شدنی از ساعت 6 الی 24 جمعه 12 دی از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =