بانک صادرات نسخه جدید همراه بانک را روانه بازار ساخت

بانک صادرات در راستای افزایش رضایت و پاسخ به نیازهای مشتریان نسخه جدید همراه بانک را که دارای قابلیت های فراوان و مبتنی بر سیستم عامل اندروید است را روانه بازار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بانک صادرات  این بانک در راستای ارایه خدمات مطلوب و کاهش حضور مشتریان در شعب و افزایش سطح دسترسی آنها به خدمات نوین بانکی از طریق ابزارهای الکترونیکی، ارایه خدمات از طریق همراه بانک را از سال ١٣٨٧ آغاز نمود و ارتقاء و توسعه آنرا همواره در دستور کار قرارداده است .بر این اساس نسخه ٤.٥ همراه بانک را جهت استفاده مشتریان روانه بازار ساخته و مشتریان می توانند با مراجعه به وب سایت این بانک به نشانی www.bsi.ir به برنامه مذکور دسترسی و اقدام به نصب آن بر روی گوشی های تلفن همراه نمایند.
بر اساس این گزارش نسخه جدید دارای  قابلیت هایی همچون:

١- امکان ارتباط از طریق بستر اینترنت (کاربر می تواند با مراجعه به منوی تنظیمات نوع ارتباط خود را یکی از روشهای GPRS یا SMS انتخاب نماید. شایان ذکر است در صورت استفاده از روش GPRS هزینه های مشتری و بانک کاهش پیدا خواهد کرد.
٢- انتقال وجه به شماره موبایل مشتریانی که از سامانه همراه بانک صادرات استفاده می نمایند . بدین صورت که در اطلاعات مربوط به حساب مقصد به جای شماره حساب، از شماره موبایل استفاده می گردد(در مرحله دوم انتقال وجه، سیستم اطلاعات مربوط به حسابی را که به شماره موبایل مورد نظر در سیستم همراه بانک ثبت گردیده نمایش می دهد.)
٣- شارژ مستقیم سیم کارت اعتباری( این گزینه در سرویس های کارت موجود می باشد و از هفته دوم دی ماه سال جاری عملیاتی خواهد گردید.)
گفتنی است علاوه بر خدمات یاد شده خدماتی از قبیل اطلاع از مانده حساب ،صورتحساب (سه گردش آخر) انتقال وجه بین حسابهای یک مشتری ،انتقال وجه به حساب سپهری دیگران با سقف محدود روزانه ، استعلام چک، تعیین مبلغ چک ،پرداخت قبض از طریق حساب و کارت،خرید شارژسیم کارت اعتباری از طریق حساب و کارت،دریافت اطلاعات سه گردش شارژآخر خریداری شده و اعلام نرخ ارز،اعلام مفقودی کارت ،دریافت و تغییر رمز حساب ،اعلام سه تراکنش آخر حساب بصورت خودکار و … می باشد.
شایان ذکر است این نرم افزار بر روی دستگاههای با سیستم عامل ios نظیر iphone، ipad و
mini pad قابل نصب و اجرا می باشد و کاربران گرامی می توانند با مراجعه به وب سایت اینترنتی بانک صادرات ایران به نشانی www.bis.ir  بخش همراه بانک،  راهنمای کاربران، مقررات و شرایط استفاده از همراه بانک را مطالعه و  سپس  با دستگاه خود که به شبکه اینترنت متصل است به فروشگاه نرم افزاری سیبچه به نشانی www.sibche.ir (بخش تجارت) مراجعه نمایند.
​​

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =