غول های نفتی، در انتظار ورود به بازار ایران

روزنامه ‘ینی مساژ’ چاپ ترکیه با درج این خبر، با عنوان ‘توافق نفتی ایران با غرب’ نوشت: شرکت های غربی قبل از توافق نهایی هسته ای ایران و گروه 1+5 برای استفاده از ظرفیت های بالای نفت و گاز ایران بی صبرانه در تلاش برای ورود به بازار ایران هستند.

ایرنا: غول های نفتی جهان برای ورود به بازار ایران بی صبرانه انتظار می کشند.

روزنامه 'ینی مساژ' چاپ ترکیه با درج این خبر، با عنوان 'توافق نفتی ایران با غرب' نوشت: شرکت های غربی قبل از توافق نهایی هسته ای ایران و گروه 1+5 برای استفاده از ظرفیت های بالای نفت و گاز ایران بی صبرانه در تلاش برای ورود به بازار ایران هستند.

ینی مساژ همچنین در این گزارش می نویسد: منابع نفتی ایران به حدی غنی است که حتی اگر منابع جدید نفتی در ایران کشف نشود، این کشور برای 50 سال آینده دارای منابع نفتی و 80 سال آینده منابع گازی است ولی شرکت دولتی نفت و گاز ایران منابع جدید نفتی را نیز شناسایی و کشف می کند.

به نوشته ینی مساژ، تاکنون در زمینه شناسایی منابع احتمالی نفت در گنبدهای نمکی ایران فعالیتی صورت نگرفته و برای فعالیت در این زمینه با یک شرکت اروپایی توافق شده است و در حال حاضر ایران سرگرم مذاکره با 18 شرکت مختلف برای اکتشاف در 40 حوزه نفت و گاز متفاوت است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

42  ⁄    =  7