هشدار جدی به دولت درباره یارانه پولدارها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید براینکه ادامه پرداخت یارانه نقدی به ثروتمندان قابل توجیه نیست، گفت: مجلس احتمالاً در بودجه 94 ضمانت های اجرایی قوی تری را برای اصلاح دهک های درآمدهای مصوب خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از تسنیم: جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به آغاز بررسی لایحه بودجه 94 در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از بعد از ظهر امروز، اظهار داشت: مجلس بر اصلاح گروه های یارانه بگیر تاکید دارد چراکه باید در سال آینده یارانه گروه های پردرآمد حذف شود.

وی با تأکید براینکه منابع هدفمندی یارانه ها باید در بخش های مناسب هزینه شود، تصریح کرد: ادامه پرداخت یارانه نقدی به اغنیا قابل توجیه نیست چراکه پرداخت یارانه به نیازمندان منطقی است و موارد دیگر توجیه ندارد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه در پاسخ به این سوال که امسال هم قرار بود دولت اصلاحی در فهرست یارانه بگیران انجام دهد ولی بنا به دلایلی این کار را انجام نداد، چه تضمینی وجود دارد که در سال آینده یارانه اغنیا را حذف کند؟ افزود: به همین خاطر مجلس باید تضمین های محکم تری را در بودجه به تصویب برساند.

قادری در خصوص پیشنهاد نمایندگان مجلس در خصوص قیمت نفت در بودجه 94 هم گفت: فکر می کنیم نفت 60 دلاری با توجه به شرایط فعلی منطقی باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

48  −  42  =