هشدار به خریداران سکه

رییس اتحادیه طلا و جواهرات به خریداران سکه هشدار داد که حتما از واحد‌های دارای پروانه کسب خرید کنند چراکه سکه‌های تقلبی قابل پیگیری و رد‌یابی نیستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از ایسنا: رییس اتحادیه طلا و جواهرات به خریداران سکه هشدار داد که حتما از واحد‌های دارای پروانه کسب خرید کنند چراکه سکه‌های تقلبی قابل پیگیری و رد‌یابی نیستند.

محمد کشتی درباره عرضه سکه‌های تقلبی در بازار گفت: به هیچ عنوان واحد‌های صنفی مجاز و دارای پروانه سکه‌های تقلبی نمی‌فروشند.

وی اظهار کرد: فروش سکه‌های تقلبی در واحد‌های غیرمجاز و بدون پروانه کسب انجام می‌شود و این کار خارج از چارچوب قانون نظام صنفی بوده و ارتباطی به واحدهای صنفی دارای پروانه ندارد.

رییس اتحادیه طلا و جواهرات تاکید کرد: تمام بسته‌بندی‌های سکه‌ که هولوگرام دارند قابل شناسایی و رد‌یابی هستند. این در حالی است که سکه‌های تقلبی غیرقابل پیگیری و رد‌یابی است.

کشتی‌آرای گفت: کسانی که به صورت غیرقانونی در این صنف فعالیت می‌کنند هیچ تخصصی در شناخت و تشخیص سکه ندارند؛ بنابراین تنها موضوعی که در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد این است که مردم فقط از مراکز مجاز خرید کنند که تابلو و مجوز دارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  10