برخورد پلیس با معترضان به برگزاری کنسرت

کنسرت موسیقی «لیان»، پس از 16 سال با تصمیم شورای تامین استان در بوشهر برگزار شد که به علت تجمع برخی افراد که مخالف برگزاری این کنسرت بودند، پلیس وارد عمل شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از مهر: گروه موسیقی «لیان» به سرپرستی محسن شریفیان، تاکنون بارها کنسرت هایی را در کشورهای مختلف برگزار کرده است اما بیش از 16سال بود که مجوز اجرا در زادگاه خود یعنی بوشهر به آن داده نمی شد.

پس از پیگیری محسن شریفیان سرپرست این گروه موسیقی، هفته گذشته اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با صدور مجوزی اجازه برگزاری کنسرت در بوشهر را به آنان داد که پس از آن زمان اعلام اجرای کنسرت گروه «لیان» و تاریخ فروش بلیط های آن اعلام شد.

به گفته عوامل این گروه موسیقی، ظرف مدت چند ساعت همه بلیط های کنسرت به فروش رسید تا آنجا که این گروه با توجه به استقبال و درخواست های مردم، تصمیم گرفتند، مدت زمان اجرای کنسرتشان را از یک روز به سه روز افزایش دهند.

محسن شریفیان هفته گذشته در مصاحبه با رسانه ها در این زمینه اعلام کرد: کنسرت «لیان» که در ابتدا قرار بود فقط در روز جمعه، 12 دی ماه برگزار شود، در روزهای 13 و 14 دی ماه هم برای علاقمندان برگزار خواهد شد.
 

برگزاری

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  ⁄    =  5