لیزینگ اقتصادنوین گواهینامه استاندارد بین‌المللی اعتماد مشتریان TBA را دریافت کرد

شرکت لیزینگ اقتصادنوین تندیس گواهینامه استاندارد بین‌المللی اعتماد مشتریان TBA را دریافت کرد همزمان با برگزاری اجلاس توسعه کیفیت در حمل‌ونقل چند وجهی و صنایع وابسته شرکت لیزینگ اقتصاد نوین تندیس گواهینامه استاندارد بین‌المللی اعتماد مشتریان TBA را دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، شرکت لیزینگ اقتصادنوین علاوه بر اخذ گواهینامه استاندارد بین‌المللی اعتماد مشتریان TBA از سوی مؤسسه بین‌المللی صنعت حمل‌ونقل اتحادیه اروپا ICS در حوزه تامین منابع و خودرو، تندیس زرین اجلاس توسعه کیفیت در حمل‌و‌نقل چند وجهی و صنایع را نیز دریافت کرد.
صدور گواهی استاندارد ذکر شده از سوی مؤسسه ICS که مؤسسه‌ای معتبر و بین‌المللی است و در 68 کشور نمایندگی دارد، بر اساس اعتبارسنجی USAF صورت پذیرفت که شاخص‌های مربوط به تضمین کیفیت خدمات در حوزه لیزینگ خودرو و حمایت از صنعت حمل‌ونقل کشور را در اعطای این گواهینامه مورد توجه قرار می‌دهد و در چارچوب ارزیابی‌های اعتماد مشتریان TBA به آنان تندیس مربوطه را اعطا می‌کند.
همزمان با اعطای این گواهینامه و تندیس زرین اجلاس، از خدمات مهندس محمد کاظم مدیرعامل شرکت لیزینگ اقتصادنوین نیز تجلیل شد.
لازم به یادآوری است که شرکت لیزینگ اقتصادنوین در سال جاری علاوه بر کسب جوایز و گواهینامه‌های متعدد داخلی و خارجی، بعنوان بنگاه برتر اقتصادی کشور در سال 1393 نیز انتخاب شده است.
اجلاس توسعه کیفیت در حمل‌ونقل چند وجهی و صنایع وابسته توسط اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی و با حضور مطهری مدیرعامل صندوق تعاون ایران، دکتر مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران و دکتر بی‌نیاز نماینده وزیر مسکن و شهر سازی در محل مرکز همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

35  +    =  37