بانک توسعه تعاون عضو انجمن توسعه موسسات مالی در آسیا و اقیانوسیه شد

مدیر امور بین الملل بانک توسعه تعاون گفت: به منظور افزایش ارتباطات و تعاملات بین المللی بانک توسعه تعاون عضو انجمن توسعه موسسات مالی در آسیا و اقیانوسیه (ADFIAP)شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، فیاض قائد افزود: ادفیاپ (ADFIAP)متشکل از بانک های توسعه ای و دیگر نهادهای مالی درگیر در توسعه مناطق آسیا – اقیانوسیه است که در سال 1976 تاسیس شده و در حال حاضر 131عضو در 44 کشور جهان دارد.

وی افزود: ادفیاپ موسسه ای غیردولتی و عضو موسس مجمع منطقه ای موسسات توسعه مالی می باشد که از مجمع عای محلی آفریقا، آسیا – اقیانوسیه ، آمریکای لاتین و خاورمیانه تشکیل شده است.

قائد با اشاره به وظایف و مسئولیت های این موسسه، خاطرنشان کرد: ماموریت اصلی ادفیاپ، سرعت بخشیدن به توسعه پایدار از طریق تقویت عملکرد موسسات توسعه مالی، افزایش ظرفیت اعضا و پشتیبانی از ابداعات توسعه مالی است و از طریق ایجاد خدمات توسعه مالی توسط اعضایش، اقتصاد پایدار، توسعه اجتماعی و محیطی و رشد منطقه ای را دنبال می کند.

مدیر امور بین الملل بانک توسعه تعاون اظهار داشت: این موسسه در مقام مشاوره با کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل نیز همکاری دارد و به عنوان هسته مرکزی تمام بانکهای توسعه ای و موسسات مالی که در تامین مالی توسعه ای در منطقه آسیا و اقیانوسیه فعالیت می کنند، به شمار می آید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  4