انتقاد تند کیهان از تناقض آشکار وزیر ورزش

روزنامه کیهان در یادداشتی به نقد محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان پرداخت. متن این نوشتار به شرح زیر است:

روزنامه کیهان در یادداشتی به نقد محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان پرداخت. متن این نوشتار به شرح زیر است:

چند روز پیش آقای وزیر ورزش در جمع اهالی ورزش استان مرکزی حضور یافت و مسائلی را مطرح کرد که توجه برخی از اهالی ورزش را به خود جلب نمود.

آقای گودرزی در بخشی از صحبت‌های خود و در پاسخ به خواسته یکی از جانبازان ورزشکار حاضر در آن جمع که خواستار عدم اغماض درخصوص سربازی برخی از ورزشکاران شده بود، می‌گوید قطعا این موضوع در قوه قضائیه بررسی خواهد شد. فوتبالیست‌ها هیچ تفاوتی با دیگرمردم ندارند و با هرگونه تخلفی به صورت قانونی برخورد خواهد شد.»

حرف‌های جناب وزیر کاملا صحیح و مورد قبول هر عقل سلیم و هر فرد عدالتخواهی است، اما متاسفانه عمل ایشان با این حرف صحیح کاملا متضاد است- چرا که ایشان چند روز قبل از این حرف‌ها و بعد از حضور درتمرینات تیم ملی، از سرلشکر فیروزآبادی درخواست کرد تا مشکل برخی بازیکنان متخلف را که مورد نظر و توجه سرمربی تیم ملی هستند، حل کند!

ما نمی‌دانیم آقای گودرزی درباره این تناقض آشکار میان حرف و عمل خود چه توجیه و پاسخی دارد، اما برای چندمین بار عرض می‌کنیم، یکی از راه های حل این ورزش بی‌در و پیکر و آفت زده، چنگ زدن به ریسمان قانون است. این قانون و حاکمیت و اجرای آن است که می‌تواند در سروسامان دادن به اوضاع فعلی ورزشی و به ویژه فوتبال – که هیچ حال مساعدی ندارد- نقش مهمی داشته باشد.

… و باز لازم است که حرف سردار کمالی را تکرار کنیم که چطور خود آقای کی‌روش، بازیکن یا بازیکنانی را به خاطر اینکه فراتر از حد خود حرف زده و پا را کمی از گلیم خود دراز کرده، برای همیشه از تیم ملی کنار گذاشته – بازیکنانی مثل رحمتی، عقیلی و…-  اما او این احترام و جدیت را برای قوانین کشوری قائل نیست و خواهان اغماض درباره بازیکنان متخلف است.
… و بالاخره اینکه واقعا «آیا به نظر کی‌روش مشکل این فوتبال و تیم ملی، بازی کردن این دو، سه بازیکن متخلف است؟! و با حضور آنها در تیم ملی، همه مسائل فنی و فرهنگی این تیم و فوتبال ایران حل خواهد شد به‌زودی خواهیم دید که این نظر چقدر صائب و کارشناسانه است!

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    جالبت اینکه کیهان 8 سال تو این مملکت نبود و یک سالی و اندی باز برگشته و تذکر بی قانونی رو میده
    ساعت خواب عمو

ارسال یک پاسخ

48  −    =  42