نت های موسیقی برای حمایت از بیماران صعب العلاج

کنسرت موسیقی گروه بین المللی کایر با مشارکت هلال احمر مازندران برای حمایت از بیماران صعب العلاج برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان مازندران در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: در راستای کمک به تحقق اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر و حمایت بیشتر از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر به ویژه بیماران صعب العلاج، کنسرت موسیقی گروه بین المللی کایر و با مشارکت جمعیت هلال احمر استان مازندران همزمان با خجسته میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد(ص) برگزار می شود.

مهدی ولی پور افزود: در این برنامه که در روزهای 17، 18 و 19 دیماه سال جاری در سالن اجتماعات شهدای امدادگر هلال احمر استان برگزار می شود، گروههای مطرح و صاحب نام موسیقی از مناطق مختلف کشور، بخش هایی از موسیقی نواحی ایران را درگویش های محلی به اجرا می گذرانند.

وی افزود: عواید حاصله از آن صرف امور عام المنفعه و کمک به نیازمندان خواهد شد. ولی پور گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده یکی از سانس های این برنامه به صورت اختصاصی برای خیرین و داوطلبان اجرا خواهد شد و در حقیقت این مراسم جشن گلریزانی برای کمک به اقشار نیازمند و مددجویان تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان است.

وی همچنین از عموم شهروندان استان دعوت کرد با مشارکت و حضور در این برنامه هنری، جمعیت هلال احمر استان را در تحقق اهداف بشردوستانه و عام المنفعه یاری رسانند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  2