اقتصاد دنیا در ۲۴ ساعت گذشته

بعد از اینکه پول ترکیه در ماه گذشته در میان ضعیف ترین ارزهای جهان قرار گرفت، بانک مرکزی این کشور در حدود 3.2 میلیارد دلار به حجم صندوق ذخایر ارزی خود به دلیل نیاز بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری این کشور اضافه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر، مهمترین عناوین اقتصادی دنیا در 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است :

شینهوا : چین قصد دارد تا سال 2020 میلادی، انحصاری کردن محصولات خود را در زمینه تکنولوژی‌های پیشرفته از حوزه کشاورزی تا داروسازی را به سه برابر افزایش دهد.

بلومبرگ : بعد از اینکه پول ترکیه در ماه گذشته در میان ضعیف ترین ارزهای جهان قرار گرفت، بانک مرکزی این کشور در حدود 3.2 میلیارد دلار به حجم صندوق ذخایر ارزی خود به دلیل نیاز بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری این کشور اضافه کرد.

رویترز : مازاد بودجه ایتالیا برای بخش دولتی در ماه دسامبر سال 2014 میلادی 5.1 میلیارد دلار گزارش شد، این در حالی است که این رقم برای سال گذشته 15.58 میلیارد دلار بوده است.

الزاویه : وزیر کار عربستان اعلام کرد: قصد داریم 300 هزار شغل در بخش خصوصی ایجاد کنیم.

فایننشال تریبون : تولید ناخالص داخلی ویتنام در سال 2104 میلادی به رقم 5.98 درصد رسید که از سال 2011 میلادی به بعد به عنوان یک رکورد در جهت پیشرفت رشد اقتصادی محسوب می شود.

رویترز : آلمان قصد دارد یونان را از منطقه یورو خارج کند.

پی تی آی : برنامه اصلاحات اقتصادی هند در مسیر خود قرار گرفته و با چشم انداز رشد اقتصادی 6.5 درصد و همچنین تورم 6 درصد در سال 2015 میلادی کلید خورده است.

سی ان ان : آغاز سال  2015 میلادی، شروع خوبی برای بازار بورس جهانی نبود.

رویترز : بعد از کاهش مجدد قیمت نفت برنت که به 56.42 دلار در هر بشکه رسید، شاخص بورس کشورهای حوزه خلیج فارس سقوط کرد.

شینهوا : تایوان سال 2014 میلادی را به دلیل رشد پایین اقتصادی با ناکامی پشت سر گذاشت.

فایننشال تریبون : شرکت‌های ژاپنی نسبت به رشد اقتصادی ژاپن در سال 2015 میلادی در مقایسه با سال قبل از آن، بیشتر خوش بین هستند.

کانستراکشن ویک آنلاین : بودجه هزینه ای دوبی برای سال 2015 میلادی 9 درصد بیشتر از سال قبل از آن خواهد بود که معادل 11.2 میلیارد دلار است و برای اولین بار هست که این کشور بعد از بحران مالی سال 2009 میلادی با کسری مواجه می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

18  −  11  =