فکر کردم کفاشیان شوخی می‌کند

نایب رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: وقتی علی کفاشیان بحث کنارگذاشتنم را از فدراسیون مطرح کرد، فکر کردم مثل خیلی از حرف‌های دیگرش شوخی می‌کند!

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از  مهر، فریده شجاعی در تازه‌ترین صحبت‌هایش درباره کنار گذاشته شدنش از نایب رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال اظهار کرد: خودم از یکسال پیش متوجه شده بودم که سنارویی علیه من نوشته شده است. من این را از محدود کردن مسئولیت‌هایم در کمیته‌های مختلف متوجه شده بودم.

وی با بیان اینکه کنار گذاشتنش از فدراسیون فوتبال را با خودش هماهنگ نکرده بودند، تصریح کرد: وقتی علی کفاشیان این بحث را مطرح کرد، فکر کردم مثل بقیه حرف‌هایش شوخی می‌کند! من هفت سال با کفاشیان کار کردم ولی او را خوب نشناختم و متوجه نشدم کدام حرفش شوخی است کدام حرفش جدی!

نایب رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: ما روی فوتبال بانوان کار کردیم و آنرا توسعه دادیم. همچنین به عنوان مدیر توسعه فوتبال غرب آسیا در AFC انتخاب و سال گذشته هم به عنوان بهترین توسعه دهنده فوتبال معرفی شدم. فقط می‌دانم برکناری من از فدراسیون فوتبال فنی نبوده است ولی هرچه از کفاشیان هم پرسیدم جوابی به من نداد.

شجاعی درباره کرسی‌های بین المللی‌اش با وجود برکناری از فدراسیون فوتبال ایران، گفت: وقتی از من به عنوان نایب رئیس فدراسیون فوتبال در داخل ایران حمایت نشده است چطور انتظار دارید که در کرسی‌های بین المللی از من حمایت کنند؟

وی که یکشنبه شب در برنامه رادیویی 2-4-4 رادیو جوان حاضر شده بود، ادامه داد: ترجیح می‌دهم به خاطر منافع ملی سکوت کنم و یکسری از مسائل را نگویم. با این حال معتقدم برکناری‌ایم غیر قانونی بوده است. طبق اساسنامه قبلی فدراسیون، باید اول استعفا می‌دادم و مجمع این استعفا را بررسی می‌کرد تا از فدراسیون بروم. اساسنامه جدید هم که به تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا نرسیده است.

شجاعی در پایان خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: من یک پیغام برای آقای کفاشیان دارم. اینکه همه زندگی زنگ تفریح نیست و نوبت به زنگ حساب هم می‌رسد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  4  =  2