بررسی علت آتش سوزی خوابگاه دانشگاه امیرکبیر

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: علت آتش سوزی خوابگاه به آفرین در حال بررسی است. هیچ یک از دانشجویان آسیبی ندیدند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،دکتر احمد معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت برخی از دانشجویان که در حادثه آتش سوزی شب گذشته خوابگاه پسرانه این دانشگاه واقع در کریمخان زند دچار دود گرفتگی شده بودند، گفت: هیچ یک از دانشجویان دچار سانحه نشده و وضعیت عمومی همه آنها خوب است و دانشجویان بعد از مهار آتش در داخل همان خوابگاه اسکان داده شدند.

وی افزود: فقط چند اتاق در طبقه بالا به علت آتش سوزی قابل اسکان نبود که دانشجویان ساکن در این اتاق ها در سایر اتاق ها اسکان یافتند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر درباره علت آتش سوزی گفت: برخلاف مباحثی که مطرح شده بود، به موتورخانه خوابگاه آسیبی نرسیده و آتش سوزی از یکی از انبارها صورت گرفته البته یک انبار کوچک بوده که وسایل اضافی دانشجویان آنجا قرار داشته اکنون سازمان آتش نشانی در حال بررسی است تا علت آتش سوزی را اعلام کند.

ساعت 19 و 21 دقیقه روز گذشته خوابگاه دانشجویی به‌آفرین دانشگاه امیرکبیر واقع در خیابان کریم خان زند دچار آتش سوزی شد.

در پی مهار این آتش‌سوزی، 400 نفر از دانشجویان پسر که در این خوابگاه سکونت داشتند، نجات پیدا کردند. در طبقه منفی 4 این ساختمان نیز 4 نفر از دانشجویان در حمام بودند که توسط عوامل آتش‌نشانی از محل حادثه خارج شدند و به دلیل دودگرفتگی تحویل عوامل اورژانس شدند.

بنابراین گزارش این دومین حادثه ای است که در هفته جاری در خوابگاه های دانشجویی رخ می دهد . در هفته جاری یک گزارش از حادثه گازگرفتگی در یک خوابگاه دانشجویی واقع در میدان گلها، میدان فاطمی تهران نیز اعلام شد که به دلیل نقص در سیستم دودکش‌ها، گازهای منوکسید کربن به داخل ساختمان نفوذ کرده بود و 7 نفر از دانشجویان دختر که در این ساختمان مستقر بودند دچار گازگرفتگی شده بودند.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

78  −  68  =