انجام عملیات بانکی با اپلیکیشن موبایلی/ پرداخت قبوض بدون اینترنت

انجام عملیات بانکی از طریق تلفن همراه با استفاده از اپلیکیشن های موبایلی این روزها جایگزین کدهای دستوری – USSD – شده و معضل به خاطر سپردن این کدها را که از جمله معایب این روش بود برطرف کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از مهر، یکی از امکاناتی که بانکداری الکترونیک در اختیار ما قرار داده استفاده از کدهای USSD روی تلفن همراه است که با استفاده از این کدها می توان موجودی حساب بانکی را گرفت، شارژ موبایل خرید و قبوض را پرداخت کرد؛ اما از آنجایی که در این روش بخاطر سپردن کدهای دستوری USSD دشوار است و کاربر ناگزیر است برای هر عملیاتی شماره کارت بانکی و تمام کدها را بطور کامل تایپ کند روش آسان تری با وجود اپلیکیشن های موبایلی ارائه شده است.

این اپلیکیشن ها پس از نصب بر روی دستگاه موبایل شما بدون اینترنت و بدون نیاز به حفظ کردن شماره کد دستوری، امکان انجام عملیات بانکی را با کاهش احتمال خطا ممکن می کند؛ ما به شما یکی از این برنامه ها را معرفی می کنیم.

اپلیکیشن "سه سوت" ویژه کاربران سیستم عامل اندروید است که مشکلات استفاده از کدهای USSD را برطرف کرده و کاربر فقط با چند کلیک ساده می تواند برای تمام سیم کارت های اعتباری شارژ بخرد و استعلام قبض سیم کارت دائمی را بگیرد؛ در همین حال استعلام موجودی از تمام کارت های عضو شتاب که داری رمز دوم ( رمز اینترنتی ) هستند و پرداخت قبوض با استفاده از بارکد خوان و یا پیامک قبض در این برنامه کاربردی امکان پذیر است.

با نصب این برنامه بر روی گوشی موبایل، کاربر دیگر برای عملیات های بانکی نیازی به وارد کردن شماره کارت نخواهد داشت، زیرا این امکان وجود دارد تا تعداد زیادی کارت را در برنامه ثبت کرده و در هنگام نیاز از هر یک از آنها بطور دلخواه استفاده کند؛ در بخش خرید شارژ نیز با وارد کردن شماره مورد نظر به صورت اتوماتیک اپراتور سیم کارت مشخص شده و لوگوی آن در بالای اپلیکیشن نمایش داده می شود، سپس با انتخاب مبلغ و شماره کارت، خرید شارژ انجام می پذیرد.

برای پرداخت قبوض تلفن همراه کاربر کافیست دکمه پیامک قبض را کلیک کرده تا بطور خودکار شناسه قبض و شناسه پرداخت توسط برنامه شناسائی شده و پرداخت انجام شود؛ همینطور می توان با استفاده از بارکدخوان، تمامی قبوض را پرداخت کرد.

گرفتن موجودی حساب با این اپلیکیشن انجام می شود و یکی از امکانات کاربردی آن این است که قابلیت ارسال فایل برنامه بدون نیاز به اینترنت برای سایر کاربران ممکن است.

این اپلیکیشن را از اینجا http://iranapps.ir/app/ir.tgbs.sepcharge دانلود کنید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×    =  45