بانک شهر در فستیوال بین‌المللی نوآوری و خلاقیت نشان افتخار گرفت

بانک شهر در شصت و سومین فستیوال نوآوری و خلاقیت جهان(Innova)، موفق به کسب نشان عالی مدیریت نوآورانه و مدبرانه اروپا در صنعت بانکداری شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط‌عمومی‌ بانک شهر‌، مدیرعامل این بانک در بزرگترین فستیوال بین‌المللی نوآوری و خلاقیت جهان(‌Innova)، که در شهر بروکسل، پایتخت کشور بلژیک برگزار شد، موفق به دریافت نشان عالی مدیریت و خلاقیت(آفیسر) شد.

بر این اساس، این فستیوال از سوی دفتر مرکز تحقیق و نوآوری اینووا، مستقر در پایتخت اتحادیه اروپا در شهر بروکسل برگزار شد که مدیرعامل بانک شهر، به دلیل پیاده‌سازی الگوهای مدیریت مدبرانه و نوآورانه از جمله پیاده‌سازی طرح‌های کیوسک شهرنت و بانکداری الکترونیکی در بانک شهر، نسبت به سایر رقبا،  نشان افسری افتخاری اروپا را کسب و این نشان توسط شهردار این کشور به وی اهدا شد.

همچنین در نمایشگاه این فستیوال نیز طرح بانک شهر(شهرنت)، شایسته دریافت مدال طلا اعلام و این نشان از سوی مدیرکل نمایشگاه اینووا، به این بانک اهدا شد.

گفتنی است، شصت و سومین فستیوال بین‌المللی نوآوری و خلاقیت جهان‌، با حضور مدیران، محققان و صاحب‌نظران علمی و اقتصادی از سراسر جهان، 13 تا 15 نوامبر در کشور بلژیک برگزار شد که در میان اعضای شرکت کننده، هفت نفر از مدیران نوآور، خلاق و موفق ایرانی از هفت صنعت مختلف شرکت داشتند که از میان آنان، مدیرعامل بانک شهر، نشان عالی مدیریت نوآورانه و مدبرانه اروپا در صنعت بانکداری را کسب کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  1  =