کیف‌های شانس اپل برای ژاپنی‌های خوش‌شانس

کیف شانس یا Lucky Bag یک رسم جالب خرید در ژاپن است که از یک سنت قدیمی به نام فوکوبوکورو (Fukubukuro) گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،کیف شانس یا Lucky Bag یک رسم جالب خرید در ژاپن است که از یک سنت قدیمی به نام فوکوبوکورو (Fukubukuro) گرفته شده است.

بسیاری از فروشگاه‌های ژاپنی این بسته‌ها را که شامل محصولات مختلف شانسی با قیمت‌های ارزان است، در ایام کریسمس به فروش می‌رسانند. شرکت آمریکایی اپل نیز با الهام از این رسم کهن، چند سالی است که به فروش بسته‌های شانس در سرزمین آفتاب روی آورده است. به گزارش رایورز، امسال هر یک از این بسته‌ها به قیمت 38 هزار ین برابر با حدود 323 دلار عرضه شد. این بسته‌ها در ساعت 8 صبح روز کریسمس به وقت محلی عرضه شد و تمام آنها در مدت زمانی کوتاه به فروش رفت.

کیف‌های شانس در چهار نوع مختلف ارائه می‌شود و هر فرد می‌تواند به طور تصادفی یکی از آنها را خریداری کند. نکته جالب اینکه محتویات هر یک از این بسته‌ها بسیار بیشتر از مبلغی است که برای آنها تعیین شده است. به عنوان مثال در یکی از این بسته‌ها اقلامی همچون مک‌بوک ایر 128 گیگابایت، Apple TV، یک هدفون بی‌سیم Powerbeats2 و … پیدا شده است.

در بسته‌های دیگر نیز مشتریان خوش‌شانس توانسته‌اند محصولاتی همچون یک تبلت iPad Air 2 با حافظه 16 گیگابایتی با یک اسپیکر بلوتوثیUltimate Ears Boom و … را مالک شوند. در کیف‌های شانس اپل ممکن است لپ‌تاپ هم وجود داشته باشد؛ ولی بخش هیجان‌انگیز ماجرا آن است که نمی‌توان پیش‌بینی کرد مشتری با خرید یکی از این کیف‌ها، دقیقا چه محصولی نصیبش می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  7