بانک صنعت و معدن چهار میلیارد دلار تسهیلات فاینانس پرداخت کرد

معاون اعتباری بانک صنعت، معدن ایران گفت: این بانک از ابتدای سال جاری تاکنون چهار میلیارد دلار تسهیلات فاینانس چین را برای اجرای طرح های فولادی و ریلی پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،'غلامعباس نعمت اللهی' روزسه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در بجنورد اظهار کرد: این میزان تسهیلات فاینانسی برای طرح های ریلی از جمله قطار سریع السیر اصفهان – تهران پرداخت شده است.

وی گفت: این بانک تا پایان سالجاری، چهار میلیارد دیگر را نیز برای هشت طرح فولادی و ریلی در کشور پرداخت می کند.

وی افزود: همچنین از این محل، تسهیلاتی برای قطار مشهد- تهران و برخی متروهای شهرهای بزرگ نیز پرداخت می شود.

نعمت اللهی اظهارکرد: پرداخت این تسهیلات فاینانس چینی از سوی بانک صنعت، معدن ایران می تواند کمک خوبی برای توسعه کشور باشد.

*سهم سه میلیارد و 900 میلیون دلاری صنعت و معدن از صندوق توسعه ملی

معاون اعتباری بانک صنعت و معدن در ادامه میزان قرارداد پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی با عاملیت این بانک را سه میلیارد و 900 میلیون دلار اعلام کرد.

نعمت اللهی اظهار کرد: تاکنون برای یک میلیارد و450 میلیون دلار از تسهیلات صندوق توسعه ملی با عاملیت این بانک برای پرداخت به کارآفرینان، طرح ارائه شده است.

وی افزود: دو طرح سنگ مرال مهرجان و صنایع سبزتاس در استان خراسان شمالی به میزان دو میلیون دلار برای دریافت تسهیلات به صندوق توسعه ملی معرفی شدند.

وی اضافه کرد: تا پایان سالجاری نیز تمام سه میلیارد و 900 میلیون دلار تسهیلات ارزی صندوق توسعه که به عاملیت این بانک بوده، طرح برای پرداخت تسهیلات از محل این صندوق معرفی می شود.

معاون بانک صنعت و معدن ایران گفت: این بانک مشکلی برای پرداخت تسهیلات به صنعتگران ندارد.

در استان خراسان شمالی 26 طرح صنعتی برای دریافت 340 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به بانک صنعت و معدن استانی معرفی شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  3  =