پیغام رحمتی برای دوست استقلالی اش با کنایه به قلعه نویی

مدافع استقلال ترجیح داد در حضور سرمربی استقلال سراغ رفیق صمیمی خودش نرود که همین موضوع سوژه خوبی شد برای رحمتی تا سر به سر حنیف بگذارد!

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک این روزها استقلال و پیکان به اتفاق چند تیم لیگ برتری دیگر همزمان در کیش اردو زده اند و همین مساله باعث شده خیلی ها منتظر رسیدن اخبار جنجالی از رویارویی سیدمهدی رحمتی و امیر قلعه نویی باشند. این رویارویی دیروز نزدیک بود شکل بگیرد اما دو طرف وقتی با هم روبرو شدند، خودشان را به ندیده زدند!

 

دقایقی قبل از آن که بازی استقلال و پدیده در کیش آغاز شود، تمرین پیکان در همین زمین تمام شد و رحمتی در حالی که می خواست از زمین خارج شود، قلعه نویی را در چند قدمی خود دید اما هر دو راه خود را کج کردند تا ناچار به سلام علیک نباشند.

 

بازیکنان استقلال هم که از حساسیت سرمربی این تیم نسبت به رحمتی خبر دارند، ترجیح دادند با همبازی سابق خود روبرو نشوند تا خوش و بش آنها با رحمتی ناراحتی احتمالی قلعه نویی را به همراه نداشته باشد.

 

در این میان حتی حنیف عمران زاده که رفیق فابریک رحمتی است، سمت او نرفت و ترجیح داد وقتی سراغ پیکانی ها برود که رحمتی در زمین نباشد.

 

حنیف بعد از خروج رحمتی از زمین، سراغ ساموئل که با تاخیر به اردوی کیش رفته و به همین دلیل اضافی تمرین می کند، رفت و حسابی با او شوخی کرد.

 

بد نیست بدانید این رفتار حنیف به رحمتی سوژه خنده داد تا سر به سر عمران زاده بگذارد. رحمتی به رفقای مشترک خودش و حنیف گفته؛ «شما را به خدا رفیق ما را ببینید، با 100 کیلو وزن و این همه ادعا ترسید سمت من بیاید و حتی سلام علیک کند! ترسید به خاطر یک سلام علیک ساده عذرش را بخواهند یا روی نیمکت بنشیند!»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  5