صدور حکم بازداشت ۲ مدیر و پلمب ۳ واحد آلاینده متخلف

محمدهادی حیدرزاده، مدیرکل اداره حفاظت از محیط زیست استان تهران با اشاره به اجرای طرح پایش صنایع آلاینده استان اظهار داشت: این طرح تا 28 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مدیرکل اداره حفاظت از محیط زیست استان تهران گفت : حکم بازداشت 2 مدیرواحد متخلف از سوی نماینده دستگاه قضائی صادر شده و اداره حفاظت محیط زیست در این طرح با هیچ تخلفی مماشات نخواهد کرد .

به گزارش سرویس محیط زیست ایسنا، محمدهادی حیدرزاده، مدیرکل اداره حفاظت از محیط زیست استان تهران با اشاره به اجرای طرح پایش صنایع آلاینده استان اظهار داشت: این طرح تا 28 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

 

وی افزود: این طرح به صورت شبانه انجام و با صنایع آلاینده و صنایعی که شاخص های سلامت را رعایت نکنند، برخورد و فعالیت آنها متوقف خواهد شد .

 

حیدرزاده خاطرنشان کرد: تا کنون 3 واحد آلاینده پلمپ شده و 20 واحد نیز با اخطار دوم روبرو شده‌اند و بنا به مشکلات مبتلابه هر واحد، بازه زمانی معینی برای رفع ایراد تعیین شده است .

 

مدیرکل اداره حفاظت محیط زیست استان تهران تاکید داشت : حکم بازداشت 2 مدیرواحد متخلف نیز از سوی نماینده دستگاه قضائی صادر شده و اداره حفاظت محیط زیست در این طرح با هیچ تخلفی مماشات نخواهد کرد .

 

وی در پایان عنوان داشت : همانقدر که امر اشتغال دارای اهمیت است، سلامت مردم در سیاست دولت تدبیر و امید از توجه بیشتری برخوردار است و در خواست ما از کارآفرینان این است که مراتب سلامت زیست محیطی را در واحدهای صنعتی رعایت کنند، تا شاهد رشد روزافزون صنایع در کنار حفاظت محیط زیست باشیم .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  1  =