واکنش رامبد جوان به انتقادهای روزهای اخیر

در پی انتقاد برخی از مخاطبان به بخشی از اجرای کمدی رامبد جوان که در انتهای برنامه «بعضیا» اتفاق افتاد، این بازیگر توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از ایسنا، شامگاه یکشنبه – 15 دی ماه -رامبد جوان به تاک‌شوی شبکه سه آمد و با درخواست علی ضیاء در برنامه زنده مواجه شد که از او خواست، در حالی که تنها چهار دقیقه به پایان برنامه باقی مانده، یک استندآپ کمدی زنده اجرا کند!

جوان که شگفت‌زده شده بود، گفت: «علی جان کار خیلی سختی است، باید از قبل طراحی‌اش می‌کردم» و زمانی که ضیاء از قاب دوربین‌ها خارج شد، جوان تازه ماجرا را جدی گرفت و وسط استودیو آمد. او با وجود اینکه آمادگی نداشت و غافلگیر شده بود، روایت کوتاهی از فرد زابلی که سگی به نام زنبور داشته و شب‌ها از مزرعه پنبه که گرازها به آن حمله می‌کردند مراقبت می‌کرده، تعریف کرد.

این اجرا، در روز بعد با انتقاد برخی از مردم منطقه سیستان و همچنین نماینده مردم زاهدان منجر شد و شهریاری، نماینده مردم زاهدان در مجلس نسبت به اقدام شبکه سه اخطار داد و خواست که مسئولین این شبکه، از مردم سیستان عذرخواهی کنند.

لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی هم اظهار کرد: در مورد اقدام صداوسیما آقای سرافراز باید این موضوع را پیگیری کنند.

اما در پی برخی اعتراض‌ها به این اقدام رامبد جوان، کارگردان و بازیگر کشورمان در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام توضیحاتی را ارائه داد. در مطلب رامبد جوان آمده است:

«همتون می دونین که من هیچوقت در طول ٢٣ سال کار کردنم برای شاد کردن و خندوندن مردم، هیچ قوم و صنف و جناحی رو مسخره نکردم و باز همتون می دونین که چقدر شاد بودن و خندیدنتون برام مهمه و برای همین خندوانه رو ساختم. خندوانه‌ای که در طول ١١٥ قسمتش باعث آزردگی هیچ کس نشد.

اگر مردم سیستان بابت خاطره‌ی من که به نظر خودم خیلی ساده و دوست داشتنی بود(خاطره‌ام) ناراحت و دلگیر شدن از تک تکشون عذر می‌خوام. بابتش حتی می‌تونم در جای بزرگتر از اینجا هم اعلام کنم که همه رو دوست دارم و قصد تمسخر هیچ کس رو ندارم چه برسه به یه قوم باارزش از اقوام باارزش مملکتم که بهش می بالم.

ولی رفقای غیور و دلگیرِمن تا حدود ٢٤ ساعت قبل همه با هم دوست بودیم و من از مهرتون لبریز، چطور می‌شه که ناگهان بابت یک شوخی که فقط یک روایت بود و نه هیچ چیز طراحی شده، همتون این همه خشمگین می‌شین و من تبدیل می‌شم به دشمن سیستان و سیستانی، تبدیل می‌شم به دشمن فرهنگ، تبدیل می‌شم به دشمن فقر و زجر و غیرت و استواری و خشکسالی ملتی که برای همه واضح و آشکارِ که چه بودن و چه هستن.؟؟؟ واقعاً این همه حس توهین از من ؟؟؟ این همه حس تمسخر از من؟؟؟

یا شما منو نمی شناسین یا من شما رو تا به حال نشناختم که این همه بی مهری و متاسفانه این همه بی ادبی رو باور ندارم … که با فحش‌ها و ناسزاهایی مواجه شدم که لحظه‌ای تصور کردم دشمن سر سخت ایران و ایرانی هستم.

من شمایی که عشق و مهر و ادب سالیانم رو به باد فحش و ناسزا و قضاوت‌های بی اساس گرفتین می بخشم. از شمایی هم که از شوخیِ لحظه ای من آزرده شدین عذرخواهی می کنم. یادمون باشه ما هموطنیم و خواهر و برادر. در یک خانواده مطمئن ترین چیز عشق و مهر و بخششه. باز هم دوستتون دارم. و خواهش می کنم به این بی مهری و متاسفانه بی حرمتی پایان بدین. مخلص رامبد جوان»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  51  =  60