آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای الکترونیکی لاس‌وگاس

نمایشگاه سالانه دستاوردهای الکترونیکی جهان از روز گذشته در شهر لاس وگاس آمریکا آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا، در نمایشگاه امسال بیش از 160 هزار محصول الکترونیکی با فناوری‌های جدید از شرکت‌هایی از سراسر جهان در معرض دید بازدید کنندگان گذاشته شده است.

گری شاپیرو، رییس نمایشگاه دستاوردهای الکترونیکی گفت: امسال رکورد شکسته‌ایم. نمایشگاه امسال نه تنها بزرگترین و پرتعدادترین سازنده محصولات الکترونیکی است، بلکه هیجان انگیزتر نیز است.

وی تصریح کرد: تولیدات بیشتر، تنوع و نوع آوری‌های بیشتر از ویژگی‌های نمایشگاه امسال است. ابداعات ارائه شده در نمایشگاه امسال با تعداد بیشتری از تولیدکنندگان در دسته‌های مختلف ما را به اوج رسانده است.

نوآوری‌های این نمایشگاه در تمام زمینه‌ها از جمله تولیدات الکترونیکی قابل پوشش تا فناوری‌های ارتباطی و خودرو سازی دیده می‌شود که از آن جمله می‌توان به جلیقه‌های هوشمندی اشاره کرد که به هنگام ورزش می‌تواند درجه گرمای بدن، ضربان قلب و نبض فرد را مشخص کند.

به گزارش یورونیوز، پهپادها در نمایشگاه امسال جایگاه ویژه‌ای دارند؛ به طوریکه تنها یک طبقه از این نمایشگاه که در مساحتی بالغ بر 150 هزار متر برگزار می‌شود، به این محصول پرطرفدار اختصاص یافته است.

صنعت اتومبیل سازی نیز از دیگر بخش‌های مهم عرضه شده در این نمایشگاه است. خودروهای بدون سرنشین و هوشمند از جمله تولیداتی است که در نمایشگاه دستاوردهای الکترونیکی لاس وگاس به نمایش در آمده است.

در مجموع 10 شرکت بزرگ خودروسازی از جمله تویوتا، فورد، بی ام دبلیو، و مرسدس در این نمایشگاه حضور دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

31  −    =  21