با #۷۰۱* می توانید از چندسرویس بانکی و بیمه ای بهره مند شوید

برای اولین باردرکشور

درگاه USSD پارسیان برای مشترکین دو اپراتور مطرح کشور (همراه اول و ایرانسل) با اختصاص کد 701 ، در بانک پارسیان، با شعار درگاه یک، جایگاه یک با #701* به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،درگاه USSD پارسیان (سامانه دیجی بانک پارسیان) برای مشترکین دو اپراتور مطرح کشور (همراه اول و ایرانسل) با اختصاص کد 701 ، در بانک پارسیان، با شعار "درگاه یک، جایگاه یک با #701* " به بهره برداری رسید.

Unstructured Supplementary Service Data که به اختصار USSD نامیده می شود، درگاهی است که مکانیزم انتقال اطلاعات بر بستر شبکه تلفن همراه را بدون وابستگی به نوع گوشی تلفن همراه ، فراهم می آورد . این درگاه شامل مجموعه متنوعی از خدمات بانکی بوده که برخی از آنها قابل استفاده برای تمامی مشتریان شبکه بانکی کشور و برخی دیگر قابل استفاده برای مشتریان بانک پارسیان می باشد. به منظوردریافت این خدمات، مشتریان می توانند با شماره گیری (# 701 *) وارد برنامه شده و سپس از منوهای موجود، خدمت مورد نظر را انتخاب نمایند.

این سامانه دارای مزایایی همچون عدم نیاز به نصب برنامه بر روی گوشی، عدم وابستگی به نوع سیستم عامل تلفن همراه، عدم الزام دسترسی به اینترنت، امکان استفاده برای تمام دارندگان کارت های عضو شتاب، است که دارای قابلیت های ذیل می باشد:

– خدمات کارت: برای تمام دارندگان کارت های عضو شتاب قابل استفاده بوده و امکان ذخیره شماره کارت بر روی برنامه وجود دارد.دراین بخش منوهایی از جمله اعلام موجودی کارت، خرید شارژ، پرداخت قبوض، انتقال وجه و تنظیمات پیش بینی شده است.

– خدمات بانکی: برای مشتریان بانک پارسیان که سرویس تلفن بانک ایشان فعال می باشد قابل استفاده خواهد بود. در این قسمت مشتریان می توانند از خدماتی همچون اعلام موجودی سپرده، دریافت صورت حساب سپرده، انتقال وجه، گزارش چک، عملیات تسهیلات و انتقال پایا بهره مند شوند.
– بیمه پارسیان: برای تمام بیمه گذاران بیمه  پارسیان قابل استفاده بوده که با ورود شماره بیمه نامه اطلاعات مربوط به بیمه گذار دریافت می شود. این قسمت قابلیت پرداخت اقساط بیمه و استعلام بیمه نامه را داراست.

این آیتم برای تمامی مشتریان قابل استفاده خواهد بودکه از این طریق قادرخواهندبود شماره شبای حساب را دریافت کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

97  −  90  =