سیمئونه: تورس برای جایشگاه‌ش باید بجنگد

فرنانندو تورس مهاجم 30 ساله اسپانیای که نیم فصل را به صورت قرضی در باشگاه آث میلان سپری می‌کرد، نیم فصل باقی مانده نیز در باشگاه اسپانیایی اتلتیکو‌مادرید خواهد‌ گذراند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از باشگاه خبرنگاران، فرنانندو تورس مهاجم 30 ساله اسپانیای که نیم فصل را به صورت قرضی در باشگاه آث میلان سپری می‌کرد، نیم فصل باقی مانده نیز در باشگاه اسپانیایی اتلتیکو‌مادرید خواهد‌ گذراند.
 
سیمئونه‌ سرمربی آرژانتینی‌ باشگاه اتلتیکو‌مادرید معتقد است تورس می‌تواند کمک شایانی به تیمش کند.
 
وی در این خصوص گفت: شخصیتی که تورس دارد به ما کمک زیادی می‌کند این مهم است چرا که او زمان بسیار خوبی به تیم ما آمد چرا که ما مانند یک گروه با هم کار می‌کنیم، هم اکنون که در پی از سال‌ها به تیم ما بازگشته است باز هم مانند یک گروه با او کار می‌کنیم. امیدوارم که او بتواند با تمام شور و اشتیاق، استعداد خود به تیم ما کمک کند. او باید برای حضور در زمین با آنتونی گریز من، مانژوکیچ‌ و خمینس‌ رقابت کند. تورس در بخش حمله به ما کمک شایانی می‌کند و حملات ما را عمق‌ می‌دهد.فوتبال با سیاست و مذهب تفاوت بسیاری دارد، مردم اغلب می‌گوید فرناندو نمی‌تواند به تیم ما کمک کند، من هیچ مشکلی به او ندارم و اطمینان دارم که او می‌تواند به عنوان یک ناجی برای تیم ما عمل کند و  حضور این بازیکن 100 درصد به نفع تیم ماست.
 
گفتنی است: باشگاه اتلتیکو‌ مادرید هم اکنون پس از رئال‌مادرید و بارسلونا جایگاه سوم قرار دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1