سیستم عامل iOS اپل همچنان انتخاب اول کسب‌و‌کارها است

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد

نتایج نشان می‌دهد 67 درصد شرکت‌کنندگان گفته‌اند در سال 2015 قصد استفاده از ابزارهای ذخیرش داده این شرکت را ندارند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از دنیای اقتصاد به گزارش وب‌سایت zdnet، نتایج یک نظرسنجی که توسط شرکت Piper Jaffray در میان 112 مدیرعامل از کشورهای آمریکای شمالی، اروپا و کشورهای آسیایی حوزه اقیانوس آرام انجام شده است، نشان می‌دهد سیستم عامل iOS اپل همچنان انتخاب اول کسب‌و‌کارهای تجاری برای استفاده از ابزارهای همراه در محیط کار است. در این مطالعه حدود 98 درصد از شرکت‌کنندگان گفته‌اند شبکه مورد استفاده آنها در محل کار از ابزارهای تحت این سیستم‌عامل پشتیبانی می‌کند. 79 درصد نیز گفته‌اند از ابزارهای اندرویدی نیز در محل کار استفاده می‌کنند.

سهم ابزارهای تحت ویندوز فون نیز از این میان 58 درصد بوده است. 24 درصد نیز گفته‌اند از ابزارهای همراه بلک بری در محل کار استفاده می‌کنند. در این مطالعه 89 درصد از مدیران عامل شرکت‌کننده گفته‌اند ابزارهای همراه تحت سیستم‌عامل اپل را در اختیار کارکنان خود قرار می‌دهند تا از آنها برای مقاصد کاری استفاده کنند. 55 درصد گفته‌اند ابزارهای اندرویدی را نیز برای استفاده در اختیار کارکنان خود قرار می‌دهند. سهم ابزارهای تحت ویندوز فون و بلک بری نیز به ترتیب 30 درصد و 25 درصد اعلام شده است. تحلیلگران احتمال داده‌اند یکی از دلایل اقبال کسب‌و‌کارها به ابزارهای تحت سیستم عامل iOS این باشد که دو شرکت اپل و IBM برای تولید راهکارهای کسب‌و‌کار با یکدیگر قرارداد همکاری امضا کرده‌اند.

با این همه این مطالعه خبرهای بدی را هم برای شرکت IBM به همراه دارد. نتایج نشان می‌دهد 67 درصد شرکت‌کنندگان گفته‌اند در سال 2015 قصد استفاده از ابزارهای ذخیرش داده این شرکت را ندارند. کسب‌و‌کارهای تجاری در حال حاضر بیشتر از راهکارها و ابزارهای ذخیرشی دو شرکت NetApp و EMC استفاده می‌کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  24