عضویت بیش از ٣٨٤ هزار مشتری در سامانه بانکداری اینترنتی بانک صادرات

بانک صادرات ایران با توسعه خدمات بروز بانکی درعرصه بانکداری الکترونیک ،مدیریت وصرفه جویی در هزینه ها و وقت مراجعین و پایش¬های مرتبط با بانکداری اقدامات ارزنده ای را انجام داده است. ​

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک صادرات نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: بانکها باید بروز ودر راستای مربوط به حوزه الکترونیکی شدن و تجارت الکترونیکی خدمات مناسبی راارائه دهند تا در وقت و هزینه مردم صرفه جویی شود.

ایرج ندیمی در ادامه عنوان کرد: بانک صادرات با ارائه خدمات متنوع و بروز بانکی در حوزه بانکداری الکترونیک موفق عمل کرده وبا این اقدام توانسته بسیاری ازمراجعات، هزینه ها ووقت مراجعین را مدیریت کند همچنین   بانکهایی که بتوانند از این شاخص برخودار باشند در عرصه بانکداری الکترونیک موفق عمل کرده اند.

 شایان ذکر است دستگاه های کارتخوان یا به اصطلاح پایانه فروش دستگاهی است که این امکان را فراهم می کند در هر زمان و مکان با استفاده از کارت های بانکی وجه مورد نیاز را بابت خرید کالا یا خدمات به حساب فروشنده انتقال داد و نیاز به حمل پول و مشکلات وابسته به آن نباشیم.

همچنین استفاده از این ابزار بانکی مزایای از قبیل؛ تسهیل عملیات حسابدار، صرفه جویی در هزینه و وقت و افزایش امنیت مالی را در پی خواهد داشت در این زمینه بانک صادرات با ٢٧٠٠ شعبه در سراسر کشور٤٤٧هزار و  ٦٥٠ دستگاه پایانه فروش متصل به حسابهای این بانک و با ٣٨٤ هزار مشتری اینترنتی و ارائه خدمات متنوع و به روز بانکی  اقدامات شایانی را در این زمینه انجام داده که رضایت مشتریان خود را در بر داشته است

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

27  ⁄    =  3