امکان پرداخت های بیت کوینی با NFC /گسترش پرداخت های بدون تماس در سال ۲۰۱۵

خرید از فروشگاه ها با پول مجازی

شرکت بیت کوینی Circle در اپلیکیشن بیت کوین خود پشتیبانی از پرداخت های موبایلی غیرتماسی را تعبیه کرده است. این اپلیکیشن اندروید، برای طرفداران پول دیجیتال امکان انجام خریدهای درون فروشگاهی را نیز فراهم می کند./انتظار می رود در سال 2015، تکنولوژی پرداخت مبتنی بر NFC به موفقیت های جدیدی دست یابد. /از زمانی که اپراتور Bitsmap اعلام کرد 19000 سکه بیت کوینی از دست داده، به قیمت بیت کوین ضربه ای وارد شده است

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،شرکت بیت کوینی Circle در اپلیکیشن بیت کوین خود پشتیبانی از پرداخت های موبایلی غیرتماسی را تعبیه کرده است. این اپلیکیشن اندروید، برای طرفداران پول دیجیتال امکان انجام خریدهای درون فروشگاهی را نیز فراهم می کند. این حرکت بلافاصله پس از راه اندازی اپلیکیشن پایانه های فروش برای بخش های تجاری توسط شرکت BitPay انجام گرفته است. راه اندازی این امکان توسط شرکت Circle به معنای وجود هزاران موقعیت بخش های تجاری جدید می باشد که به پشتیبانی از این امکان افزوده شدند.

انتظار می رود در سال 2015، تکنولوژی پرداخت مبتنی بر NFC به موفقیت های جدیدی دست یابد. از آن جا که استفاده از کارت های غیرتماسی  با سرویس هایی نظیر اپل پی، گسترده تر می شوند، پیش بینی می شود حجم تراکنش ها نیز سه برابر شود و به 72 میلیارد دلار برسد.

با 26 میلیون دلار، پشتیبانی مالی انجام شده از شرکت Circle، این کسب و کار در اواخر سال گذشته میلادی افتتاح شد و هدف از آن وارد کردن بیت کوین به عرصه پلتفرم های خرید، فروشگاه ها و پرداخت های دیجیتالی می باشد.

هرگونه تلاشی که به منظور آوردن پول دیجیتال به جریان اصلی تراکنش ها انجام می شود، به منزله یک مبارزه سخت است. در حال حاضر، در سال جاری، از زمانی که اپراتور Bitsmap اعلام کرد 19000 سکه بیت کوینی از دست داده، به قیمت بیت کوین ضربه ای وارد شده است.

منبع : http://www.finextra.com/news/fullstory.aspx?newsitemid=26859

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

55  −    =  46