فرانسه:دختر مظنون در ترکیه است

یک منبع در پلیس فرانسه اعلام کرد که حیات بومدین همسر آمیدی کولیبالی، عامل کشتن یک پلیس زن و گروگان گیری در سوپرمارکت یهودی در پاریس، از چندی پیش در ترکیه حضور دارد و در حوادث خونبار اخیر پاریس مشارکت نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،یک منبع در پلیس فرانسه اعلام کرد که حیات بومدین همسر آمیدی کولیبالی، عامل کشتن یک پلیس زن و گروگان گیری در سوپرمارکت یهودی در پاریس، از چندی پیش در ترکیه حضور دارد و در حوادث خونبار اخیر پاریس مشارکت نداشته است.

به گزارش عصرایران به نقل از العربیه، این منبع افزود که محققان به دنبال آن هستند تا بدانند حیات بودمین به سوریه رفته یا همچنان در ترکیه است.

این اطلاعات یک روز پس از آن منتشر می‌شود که پلیس فرانسه، سه تن از عاملان حملات پاریس را کشتند.

این سه تن عبارتند از سعید و شریف کواشی، عاملان کشتار روز چهارشنبه 7 ژانویه نشریه طنز «چارلی ابدو» که طی آن 12 نفر به قتل رسیدند. نفر سوم آمیدی کولیبالی است که روز پنجشنبه یک پلیس زن را کشت و روز جمعه 4 تن از گروگان‌ها را در سوپرمارکت یهودی به قتل رساند.

پیش از این اطلاعات منتشره حاکی از آن بود که حیات بومدین در جریان عملیات کشتن پلیس زن، به همراه همسرش  آمیدی کولیبالی بود. از همین رو پلیس فرانسه عکس و حکم بازداشت او را منتشر کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  26  =  28