عملکرد تیم کارلوس کی روش (+گراف/نموار)

تیم ملی ایران موفق شد در یک بازی منطقی و سنجیده تیم ملی بحرین را پشت سربگذارد.این پیروزی در شرایطی به دست آمد که ایران در همه اعداد محاسبه شده در طول بازی از بحرین عقب تر است و این نشان می دهد که تیم کی روش چقدر هدفمند درجریان بازی تیمش را هدایت کرده.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از عصرایران مهدی شادمانی – تیم ملی ایران موفق شد در یک بازی منطقی و سنجیده تیم ملی بحرین را پشت سربگذارد.این پیروزی در شرایطی به دست آمد که ایران در همه اعداد محاسبه شده در طول بازی از بحرین عقب تر است و این نشان می دهد که تیم کی روش چقدر هدفمند درجریان بازی تیمش را هدایت کرده. در اصل تیم ملی ایران با کمترین ضربه به توپ به بهترین نتیجه رسیده است.

 

تیم ایران در این بازی همان طور که پیش بینی می شد از پرس بالای بازیکنان تیم حریف بهترین استفاده کرد. بازیکنان ایران که بدن های آماده ای دارند در این بازی تقریبا 20 تا 30 دقیقه اول بازی کار خاصی انجام ندادند اما در باقی زمان 90 دقیقه صاحب توپ و میدان بودند. با این همه عددهای منتشرشده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا به برتری نسبی بحرین در تصاحب توپ ، شوت به دروازه و .. خبر می دهند.

 

 

گراف اصلی بازی

ایران علی رغم بازی برتر اما درصد تصاحب توپ را به تیم بحرین داده است. البته اگر نیمه اول و دوم را جدا کنیم تیم ملی ایران در نیمه دوم برتری بیشتری داشته نبردهای تن به تن و آفساید ها جایی است که ایران در این گراف برتری دارد . اما نبردهای منطقه ای و پرس را درکل به بحرین باخته است. البته 21 بار خراب کردن توپ حریف توسط تیم ملی ایران باید گره اصلی بازی را بگشاید. یعنی تحلیل اساسی این بازی از این همین عدد می آید ایران بیش از اینکه خودش بازی کند بازی بحرین را خراب کرده و از این روش به پیروزی رسیده.

 

عصر

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

97  −    =  89