بهای بلیت فیلم‌ فجر ۲۰ درصد افزایش یافت

دبیر سی‌ و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از افزایش 10 تا 20 درصدی قیمت بلیت فیلم‌های امسال جشنواره فجر در برخی سینماها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از واحد مرکزی خبر، علیرضا رضاداد در پاسخ به سوالی درباره گران شدن قیمت بلیط فیلم های فجر گفت: البته به همان میزانی که بلیط ها گران شده تخفیف هم داده شده است.

دبیر جشنواره فیلم فجر با بیان اینکه قیمت بلیط های فیلم فجر را شناور کرده ایم؛ افزود: بر این اساس مردم در مناطق جغرافیایی مختلف شهر خواهند توانست با قیمت مناسب بلیط تهیه کنند، علاوه بر اینکه دانشجویان هم از تخفیف برخوردارند.

دبیر جشنواره فیلم فجر درباره عمده ترین تفاوت این دوره از جشنواره با دوره های قبل نیز گفت: بخش بین الملل زمان دیگری برگزار می شود و دیگر اینکه امسال به بخش هنر و تجربه توجه ویژه ای شده است.

22 فیلم ایرانی در جشنواره 33

رضاداد با بیان اینکه در جشنواره سی و سوم فیلم ها محدودتر از دوره های قبل است؛ افزود: در بخش فیلم های ایران 22 فیلم و در بخش نگاه نو 11 فیلم به نمایش در می آید تا جشنواره استانداردتر برگزار شود و داوران بتوانند دقیق تر آثار را داوری کنند.

دبیر جشنواره فیلم فجر درباره گونه های فیلم های راه یافته به مرحله نهایی جشنواره فجر گفت: موضوعات فیلم های امسال متنوع و متعدد است و شامل همه موضوعات مورد توجه سینمای ایران از جمله اجتماعی، خانواده، کودک و ارزش های دفاع مقدس است.

رضاداد افزود: پیش فروش بلیط فیلم های فجر از اول بهمن آغاز و هشتم بهمن بلیط ها تحویل داده می شود.

دبیر جشنواره فیلم فجر درباره بخش بین الملل فیلم فجر با بیان اینکه امسال این بخش از بخش سینمای ایران جدا شده است؛ گفت: رقابت این بخش از فیلم فجر 5 تا 12 اردیبهشت 94 با حضور مهمانان خارجی برپا می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  1  =