پروین:نباید مغرور برد مقابل بحرین شویم

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: بحرین که می‌گفتند گربه سیاه فوتبال ما شده امروز 90 دقیقه زیر توپ زد و باید بیشتر از 2 گل می‌خورد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،علی پروین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل بحرین در اولین دیدار این 2 تیم در جام ملت‌های آسیا گفت: دست بازیکنان تیم ملی درد نکند چون همه آنها در اولین بازی عالی بودند و امیدوارم آنها دچار غرور نشوند و سایر حریفان را دست کم نگیرند و با قدرت سایر بازی‌ها را برگزار کنند و در باد این پیروزی نخوابند.

وی ادامه داد: همه بازیکنان تیم ملی در این بازی خوب بودند و بحرینی که این چند سال می‌گویند گربه‌ سیاه فوتبال ایران شده، دیدید که نتوانست مقابل بچه‌های ما عرض اندام کند و 90 دقیقه زیر توپ زدند و دفاع کردند و به نظرم باید بیشتر از 2 گل هم می‌خوردند اما در مجموع تیم ملی خوب کار کرد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که کدام بازیکنان از نظر او عملکرد خوبی در این بازی داشتند، اظهار داشت: فوتبال یک ورزش گروهی است و همه بازیکنان خوب باشند تا نتیجه به دست بیاید و امروز هم دیدید که یک نفر خوب دفاع کرد، یک نفر دروازه‌بانی خوبی انجام داد و یک نفر هم خوب گل زد و به همین دلیل است که می‌گویم در مجموع همه بازیکنان خوب بازی کردند.

پروین درباره دیدار امارات و قطر 2 هم‌گروه دیگر تیم ملی در جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: بازی را ندیدم اما شنیدم امارات بهتر از قطر کار کرده و امیدوارم که امارات بتواند بحرین را ببرد و ما هم قطر را شکست دهیم تا بازی آخر تشریفاتی شود تا ایران بتواند هم صدرنشین این گروه بشود و هم اینکه به تیم ضعیف‌تر گروه دیگر در مرحله حذفی بخورد.

وی افزود: البته باید دید در گروه دیگر چه تیمی بالا می‌آید اما به هر حال بازی‌های حذفی سخت می‌شود و بازیکنان تا روز آخر باید با روحیه بازی کنند و ان‌شاء‌الله که بتوانیم قهرمان تیم ملی را ببینیم و بازیکنان با کاپ قهرمانی به ایران برگردند.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره دیدار ایران مقابل قطر که روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان نباید قطر را دست کم گرفت و نباید گفت چون آنها 4 گل از امارات خورده‌اند آنها را دست کم بگیریم و امیدوارم که با چند گل آنها را ببریم و امارات هم بحرین را شکست بدهد تا بازی روز سوم ما تشریفاتی شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  ⁄    =  20