جنایت بخاطر پلی‌استیشن

مأموران پلیس تهران یک سال قبل در جریان قتل جوانی قرار گرفتند که به گفته پرستاران بیمارستان به‌دلیل سوختگی و شوک ناشی‌ از برق‌گرفتگی جانش را از دست داده ‌بود. پرستارانی که حمید را برای بستری تحویل گرفته ‌بودند مدعی ‌شدند سه جوان او را به بیمارستان رساندند و بعد هم آنجا را ترک کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،روزنامه شرق در ادامه نوشت: مأموران پلیس تهران یک سال قبل در جریان قتل جوانی قرار گرفتند که به گفته پرستاران بیمارستان به‌دلیل سوختگی و شوک ناشی‌ از برق‌گرفتگی جانش را از دست داده ‌بود. پرستارانی که حمید را برای بستری تحویل گرفته ‌بودند مدعی ‌شدند سه جوان او را به بیمارستان رساندند و بعد هم آنجا را ترک کردند.

 

تحقیقات بعد از انتقال جسد این جوان به پزشکی قانونی آغاز شد و کارآگاهان متوجه شدند حمید روز حادثه با دوستانش به نام‌های کیان، مهرداد و امیرحسین بود و همین سه جوان او را به بیمارستان رساندند.

 

پس از بازداشت این سه جوان مشخص شد کیان و مهرداد دو عامل اصلی قتل هستند و با وصل‌کردن سیم برق به بدن حمید باعث مرگش شده‌اند همچنین امیرحسین نیز در ارتکاب قتل با آنها همدستی داشت. بنابراین کیفرخواست علیه متهمان صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری ‌استان تهران ارسال شد.

 

روز گذشته نماینده دادستان تهران در جایگاه حاضر شد و جزئیات قتل را توضیح داد، او خواستار مجازات متهمان شد. مادر مقتول نیز به‌عنوان تنها ولی‌دم خواستار اجرای مجازات قصاص برای مهرداد و کیان شد. نوبت به مهرداد که رسید او اتهام قتل را رد کرد و گفت: «کیان به‌خاطر یک‌دستگاه پلی‌استیشن که به مقتول قرض داده‌ بود با او درگیری داشت؛ او را به خانه کشاند و برای اینکه بتواند دستگاه را پس بگیرد دست و پای حمید را بست و برق را به بدنش وصل کرد که همین شوک باعث شد او بمیرد.»

 

کیان نیز اتهامش را رد کرد و گفت: «مهرداد بود که سیم برق را به بدن مقتول وصل کرد و دوبار به او شوک داد.» وقتی دو متهم همدیگر را عامل قتل معرفی می‌کردند نوبت به امیرحسین رسید. او که متهم به معاونت در قتل است اتهامش را رد کرد و گفت: «من دیدم مهرداد قتل را مرتکب شد او دوبار برق به بدن مقتول وصل کرد و هر دوبار شدت برق‌گرفتگی به حدی بود که فیوض پرید و بعد هم حمید جانش را از دست داد. سعی کردیم کمکش کنیم اما نشد.»

 

قضات بعد از پایان جلسه رسیدگی برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  12  =  14