جنرال موتورز با سرویس AtYourService تجارت الکترونیکی را هدایت می کند

در نمایشگاه نوآوری های الکترونیک رونمایی شد

جنرال موتورز که در دیترویت قرار دارد، امیدوار است با کمک اتومبیل هایی که تولید کرده است و آنها را به سرویس OnStar مجهز نموده، بتواند مسیر پرسرعت صنعت اطلاعات را همانند یک اتوبان معمولی بپیماید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از شاپرک جنرال موتورز که در دیترویت قرار دارد، امیدوار است با کمک اتومبیل هایی که تولید کرده است و آنها را به سرویس OnStar مجهز نموده، بتواند مسیر پرسرعت صنعت اطلاعات را همانند یک اتوبان معمولی بپیماید. با توسعه سرویس Onstar به رانندگان امکان خرید با تخفیف هایی از فروشگاه های محلی ارائه می کند و همینطور آن ها می توانند از این طریق برای رزرو هتل نیز اقدام کنند. در روز 4 ژانویه، در نمایشگاه نوآوری های الکترونیک سرویس AtYourService رونمایی شد و به زودی این سرویس در اختیار بیش از شش میلیون مشترک خود قرار می گیرد.

ریک راسکین، مسئول بازاریابی آنلاین Onstar اذعان داشت:« مردم به دنبال مقصدی برای تفریحات و مسافرت های خود هستند. سرویس Onstar از مجموعه AtYourService نقطه عطفی برای رسیدن به همه خواسته های مردم در این زمینه خواهد بود.»

این حرکت جنرال موتورز مانند رویدادهای مهمی که بازیکنان اصلی صنعت الکترونیک (گوگل و اپل) انجام می دهند بازار مصرف کنندگان خودرو ها متحول خواهد کرد. نشانه های بیشتری از همکاری خودروسازان و طرفداران تکنولوژی های الکترونیکی نیز در نمایشگاه CES 2015 دیده می شود.

منبع : http://www.pymnts.com/news/2015/gm-uses-its-cars-to-drive-ecommerce/#.VKuyMCuUe-5

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

84  +    =  93