تصمیمات جدید درباره پرونده بیمه توسعه

معاون بیمه مرکزی گفت: اموال و دارایی های بیمه توسعه به عنوان ضمانت پرداخت تعهدات با نظارت بیمه مرکزی مورد استفاده قرار می گیرد.به گزارش خبرگزاری

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر حبیب میرزایی در خصوص بدهی های شرکت بیمه توسعه گفت: براساس قانون، تا پرداخت کامل حقوق بیمه گزاران و بیمه گزاران، این موضوع را پیگیری می کنیم.

معاون نظارتی بیمه مرکزی درباره اینکه آیا بیمه مرکزی در قبال پرداخت بدهی های شرکت" بیمه توسعه "و طلب بیمه گزاران مسئولیتی دارد؟ افزود: مسئولیت مستقیم برای پرداخت ندارد اما چون نهاد ناظر است و مجوز شرکت را صادر کرده، براساس قانون تا پرداخت کامل حقوق بیمه گزاران و بیمه گزاران این پرونده را پیگیری و از همه ظرفیت ها استفاده می کند تا مردم به حق و حقوق خود برسند.

وی ادامه داد: اموال و دارایی های این شرکت، در واقع  ضمانت پرداخت تعهدات محسوب می شود که با نظارت بیمه مرکزی در حال انجام است. معاون نظارت بیمه مرکزی گفت: این اطمینان را به مردم می دهیم که بیمه مرکزی طبق وظیفه قانونی پیگیر حقوق مردم است تا حق و حقوق مردم به طور کامل پرداخت شود.

گفتنی است، وی قبل از این گفته بود: تاکنون شکایات و اعتراضات متعددی از عملکرد شرکت بیمه توسعه، به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات جاری و وقوع تخلفات متعدد در جبران کامل و به موقع خسارات بیمه گذاران و زیان دیدگان بیمه شخص ثالث اتومبیل واصل شده که علیرغم اقدامات نظارتی معمول شده، موارد تخلفات تاکنون کاملا رفع نشده است.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

75  −  65  =