بانک مهر اقتصاد کاندید جایزه تعالی شد

دکتر نتاج مدیر عامل بانک در این نشست ضمن معرفی بانک و روند فعالیت ها از ابتدای تاسیس تا کنون و با تشریح محصولات و خدمات آن گفت: تجهیز منابع، تخصیص منابع و خدمات بانکی سه ماموریت اصلی مجموعه بانک مهر اقتصاد به شمار می روند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،دکتر نتاج مدیر عامل بانک در این نشست ضمن معرفی بانک و روند فعالیت ها از ابتدای تاسیس تا کنون و با تشریح محصولات و خدمات آن گفت: تجهیز منابع، تخصیص منابع و خدمات بانکی سه ماموریت اصلی مجموعه بانک مهر اقتصاد به شمار می روند.
دکتر نتاج خاطر نشان کرد: بانک مهر اقتصاد در راستای سیاست های جدید بانک مرکزی در صدد است تا از فعالیت های بنگاه داری بکاهد و به سمت فعالیت های بانکداری حرکت کند.

وی از رتبه هشتم بانک مهر اقتصاد به لحاظ برخورداری از حجم منابع در میان بانک های کشور خبر داد و گفت: درصد سهمی که این بانک از منابع پولی کشور برای خود در نظر گرفته، مهم ترین عامل تحقق چشم انداز آن است.

در ادامه این نشست، مقصود بیگی – ارزیاب ارشد جایزه تعالی سازمانی ایجاد فضای رقابتی برای تعالی سازمان ها، تشویق سازمان ها برای انجام خود ارزیابی و ایجاد فضای مناسب برای تبادل تجربیات موفق را از مهم ترین اهداف برگزاری جایزه تعالی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در مدل تعالی سازمانی، مفاهیم بنیادین در هشت بعدِ ارزش آفرینی برای مشتریان، پایدار سازی نتایج برجسته، توسعه قابلیت های سازمانی، خلق آینده ای پایدار، رهبری الهام بخش، مدیریت چابک، موفقیت از طریق استعداد کارکنان و خلاقیت و نوآوری، تعریف شده است.

وی ادامه داد: الگوی تعالی سازمانی شامل 9 معیارِ رهبری، استراتژی های سازمانی، کارکنان، شراکت ها و منابع، فرآیندها، محصولات و خدمات، نتایج مشتری، نتایج کارکنان، نتایج جامعه و نتایج کلیدی می باشد و در سطحی که بانک مهر اقتصاد کاندید شده است باید در معیارهای نتایج مشتری، نتایج کارکنان، فرآیندها و محصولات امتیاز بین 40 تا 50 کسب کند.

گفتنی است جایزه تعالی سازمانی همه ساله در سطوح گواهی تعهد به تعالی، تقدیر نامه تعالی، تقدیر نامه های دو، سه ، چهار و پنج ستاره و تندیس های بلورین، سیمین و زرین برگزار می شود که بانک مهر اقتصاد پس از شش دوره ارزیابی و کسب تقدیر نامه چهار ستاره در سال گذشته، در این دوره کاندید دریافت تندیس بلورینِ جایزه ملی بهره ورری و تعالی سازمانی شده است.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  4  =  4