جزئیات ترور مدیر یک مدرسه در سراوان

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ضمن تشریح آخرین جزئیات ترور مدیر یک مدرسه در سراوان‌ گفت: انگیزه و هویت ضارب مشخص شده و از سوی نیروهای انتظامی و امنیتی تحت تعقیب و پیگیری قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ضمن تشریح آخرین جزئیات ترور مدیر یک مدرسه در سراوان‌ گفت: انگیزه و هویت ضارب مشخص شده و از سوی نیروهای انتظامی و امنیتی تحت تعقیب و پیگیری قرار دارد.

علیرضا نخعی در گفت‌وگوی اختصاصی با ‌تسنیم در زاهدان، ضمن تأیید ترور مدیر یک مدرسه در سراوان‌ اظهار داشت: متأسفانه هر از گاهی، اقدامات کور و درگیری طایفه‌ای، منجر به کشته شدن برخی از چهره‌های فرهنگی و سایر اقشار در منطقه می‌شود.

وی ‌گره ‌زدن این ترور را به مسائل تروریستی از سوی این اداره‌کل قویاً تکذیب کرد و افزود: مشاهده می‌شود با توجه به فضای امنیتی ـ که به دلیل مسائل حادث شده در منطقه به وجود آمده ـ عده‌ای تلاش دارند همسو با بیگانگان و دشمنان قسم‌خورده نظام، مسائل بروز یافته ‌در استان را به مسائل امنیتی ارتباط دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: هر چند ضایعه از دست دادن همکاری فرهنگی و خدوم بسیار سخت است، اطلاعات موثق ما حاکی از آن بوده که فرد ضارب ـ که ‌متواری است ـ به دلایل قومی و طایفه‌ای ‌این اقدام را انجام داده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

88  −    =  84