کاربران خبرآنلاین درباره ماندن کی روش چه نظری دارند

عجیب است ، عجیب. او باخته . حذف شده ، نتایجش در همه این 4 سال چیزی بیشتر از همتایان دیگرش نبوده ، حتی حالا با نتایج رقم خورده در جام ملتهای آسیا ناکامتر از برانکوست اما آمار نظرسنجی ها حکایت از چیزی دیگر دارند ؛ او محبوب است . محبوب قلب های ایرانیان.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،عجیب است ، عجیب. او باخته . حذف شده ، نتایجش در همه این 4 سال چیزی بیشتر از همتایان دیگرش نبوده ، حتی حالا با نتایج رقم خورده در جام ملتهای آسیا ناکامتر از برانکوست اما آمار نظرسنجی ها حکایت از چیزی دیگر دارند ؛ او محبوب است . محبوب قلب های ایرانیان.

یادداشت خبرآنلاین درباره کی روش و عملکرد او با واکنش متفاوت کاربران مواجه شد.

اگر چه غلبه با نظرات موافقان کی روش بود، اما منتقدان او کسانی اندکه فکر می کنند مربی ایرانی برای تیم ملی بهتر است.با این حال، بحث درباره اینکه او باید مربی تیم ملی باقی بماند، احتمالا طی روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت.

یکی از موافقان کی روش نوشت:به نظر من او بازیکنان را شجاع و جنگنده و یکدل کرده است و تیم او واقعا یک تیم همدل است که تا پای جان می جنگند. کاربری دیگری با این نظر که «قلب مردم اشتباه نمى کند.» به دفاع از کی روش پرداخت.

حمیدکاربری دیگری بود که معتقد بود کی روش باید بماند، درباره این نگاه نوشت: زیرا: 1: نظم و انضباط را در تیم حاکم کرده 2: به هیچکس باج نمیده و بازیکن باید به تیمش تعصب داشته باشه و بازیکنان بی غیرت رو کنار گذاشته است. 3: صادقانه با مردم حرف میزنه و همین خیلی مهمه و دو دوزه بازی در نمیاره مثل برخی مربیان… 4: منافعی در هیچ باشگاهی نداره که بخواد با دعوت از بازیکنانش از خجالت اون باشگاه در بیاید 5: مربی حرفه ای و کارگشته ای که دنیا او را می شناسد و همین میتواند در معرفی بهتر تیم تاثیرگذار باشد .

666هم کاربری بود که از منتقدان کی روش سوال کرد که خودشون چه کارنامه ای دارند ؟ او نوشت: متاسفانه کسانی نقدش میکنن که فقط دلال بازیکن هستند نه مربی . در ضمن مگه همین اقای قلعه نوعی مربی تیم ملی نبود ؟ کدوم مربی ایرانی میتونست تو این فوتبال فلک زده ما تیم کره جنوبی رو سوبله کنه ؟ کدوم مربی ایرانی میتونست تیم آرژانتین را اونجوری اذیت کند؟

در مقابل این نظرات، یکی از کاربران از اینکه برخی کاربران یک اجنبی را برایرانی ارجح است، نوشت که شرمنده است.
نظر این کاربر درباره اینکه او هفتاد میلیارد تومان حقوق گرفته باعث بحث بین کاربران شد. حامیان کی روش نوشتند که صد برابر این پولی که کی روش خورد رو مربیان دلال خوردند که فوتبال ما رو به انحطاط کشانده بودند.

دیگر کاربر حامی کی روش معتقد بود که همین مربی اجنبی به بازیکن ایرانی یاد داده که بازی تا ثانیه های آخر ادامه دارد. کی دیده بودیم 120 دقیقه محکم و جنگنده و با امید ایران به بازی ادامه بدهد؟
اما منتقدان کی روش هم کم نبودند. مثل کاربری که نوشت موافق مربی خارجی است، ولی یکی مثل هیدینگ که لااقل جلوی تیمهای درجه سه آسیا ایران را با تاکتیک بازی آرژانتین نفرسته تو زمین.
کاربر دیگری هم با یک سوال غیر فوتبالی از هواداران پرسید شما اگه پول داشته باشی ترجیح میدی ماشین ایرانی سوار شی، گوشی ایرانی دستت بگیری، یخچال ایرانی داشته باشی؟
در مقابل کاربری هم که برخی دیگر از نظرات را به وطن فروشی متهم کرد، دیگری در دفاع از کی روش نوشت:متاسفانه اجنبی، امثال شماها هستند که از فوتبال هیچی نمیفهمند،نه یک مربی بزرگ مثل کارلوس کیروش.چه امکاناتی در اختیارش گذاشته شد.واقع بین باشید و بی غرض حرف بزنید.شما ها گواردیولا را هم بیاورید انگ دیگری میزنید و در نهایت به غیر از مربی ایرانی هیچکس فوتبال بلد نیست.همیشه منصفانه قضاوت کنید.زنده باد کیروش.
مجمد هم کاربری بود که نوشت:کارنامه کیروش از همه سرمربیان تاریخ تیم ملی ایران درخشان تر بوده . مردم واقعا دوستش دارن و ازش در مقابل هجمه سنگین مربیان داخلی حمایت میکند.
اما علی از هواداران استقلال در مقام نقد کی روش نوشت: اگه به نتیجه باشه که برانکو خیلی بهتر نتیجه گرفته.کیروش روانشناس خیلی خوبیه.تونسته ایرانیها رو خوب بازی بدهد.
یک منتقد دیگر کی روش هم مردم را در موضوع تیم ملی جو گیر دانست و نوشت:الان جو به سود کیروش است و هر انتقادی مساوی با بی توجهی به مردم.

 مجموعه نظرات کاربران درباره این خبر را اینجا ببینید.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  4