بدهکار بانکی ممنوع الخروج به دنبال خرید پرسپولیس

چطور می‌شود لیدرهای جریانی که به دنبال خرید پرسپولیس هستند، همه از بدهکاران بانکی و ممنوع‌الخروج باشند؟ آیا نباید نظارت بیشتری بر عملکرد آنها وجود داشته باشد؟

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،با شروع بحث واگذاری سرخابی‌ها، گروه‌ها و جریان‌های مختلفی تلاش می‌کنند تا این دو باشگاه را از آن خود کنند. هر چند که در ابتدا با قیمت گذاری که برای این دوباشگاه صورت گرفت خیلی‌ها در تلاش بودند تا با جو رسانه‌ای که راه می‌اندازند قیمت سرخابی‌ها را کاهش دهند ولی سرانجام قرار شد تا با قیمت پایه 290 میلیارد تومان این دوباشگاه به فروش برسند.

با اجرایی شدن واگذاری، گروهی از پیشکسوتان پرسپولیس به تلاش افتادند تا با نفوذ و قدرتی که دارند باشگاه پرسپولیس را بخرند و در میان این دوستان، سه نفر که نقش لیدری این جریان را دارند خود را به آب و آتش می زنند تا هر طوری که شده سرخ‌پوشان پایتخت را مال خود کنند.

همیشه در بحث واگذاری‌ها، "احراز صلاحیت" افرادی که می‌خواهند چیزی را بخرند باید برای مراجع ذی‌صلاح مهم باشد و این همان چیزی است که می‌تواند پاشنه آشیل این سه پیشکسوت باشد که در محافل مختلف در حال جلسات به اصلاح "مشورتی" هستند و با رسانه‌هایی که هم‌سوی خود کرده‌اند در تلاشند تا بتوانند در این فضا، باشگاه پرسپولیس را بخرند.

بدهکار

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  55  =  56